  • Data: 2009-07-02 11:09:11
    Temat: Aparat na przejażdżki rowerowe
    Od: ikov <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szukam aparatu fotograficznego, ale do używania w czasie przejażdżek
    rowerowych. Mam dużego kompakta, ale to nie jest robota - zatrzymać się,
    zdjąć plecak, otworzyć, wyciągnąć aparat lub torbę z aparatem, zrobić
    zdjęcie i potem to wszystko w odwrotnej kolejności... szukam czegoś
    małego, o zwartej obudowie i długotrzymających bateriach. Nie wymagam od
    tego zbyt wielu megapikseli, dużego wyświetlacza ani tysiąca dodatkowych
    funkcji. Ot, po prostu wyjąć z kieszeni kurtki/trójkąta pod ramą, zrobić
    zdjęcie i jechać dalej... a może nawet bez zatrzymywania. Teraz wiele
    ciekawych ujęć sobie odpuszczam, bo nie chce mi się bawić w to
    wyciąganie aparatu dla jednego zdjęcia...

    Znacie taki model? Może być nawet używany, gdyż cena gra rolę jako że na
    rowerze może szybko zakończyć żywot.