  • Data: 2009-07-02 13:09:20
    Temat: Re: Aparat na przejażdżki rowerowe
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W liście datowanym 2 lipca 2009 (13:09:11) napisano:

    > Szukam aparatu fotograficznego, ale do używania w czasie przejażdżek
    > rowerowych. Mam dużego kompakta, ale to nie jest robota - zatrzymać się,
    > zdjąć plecak, otworzyć, wyciągnąć aparat lub torbę z aparatem, zrobić
    > zdjęcie i potem to wszystko w odwrotnej kolejności...

    I o to wlasnie chodzi, na rowerze robi sie najpiekniejsze zdjecia,
    masz czas na zauwazenie ciekawego kadru, przemyslenie go, dobrania
    ogniskowej i szeregu innych rzeczy. Wiekszosc moich zdjec zrobilem na
    rowerze, polecam zestaw: Canon 40D, obiektyw szerokokatny, obiektyw
    standardowy z duza jasnoscia i obiektyw tele, calosc z torba i
    zapasowymi akumulatorkami i filtrami wazy okolo 4 kg. Oczywiscie body
    moze byc inne, ale obiektywy takie wg. mnie trzeba miec zawsze na
    rowerze !

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej aka Sesjusz