  • Data: 2009-07-02 17:58:04
    Temat: Re: Aparat na przejażdżki rowerowe
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Jul., 13:09, ikov <i...@t...pl> wrote:
    > Szukam aparatu fotograficznego, ale do używania w czasie przejażdżek
    > rowerowych. Mam dużego kompakta, ale to nie jest robota - zatrzymać się,
    > zdjąć plecak, otworzyć, wyciągnąć aparat lub torbę z aparatem, zrobić
    > zdjęcie i potem to wszystko w odwrotnej kolejności... szukam czegoś
    > małego, o zwartej obudowie i długotrzymających bateriach.

    doskonale rozumeme , probowalem , nie da sie rzeczywiscie wozic w
    plecaku - tzn mozna ale jest to zak niewygodne ze sie odechciewa.
    w sumie choc aparat zabieram ana rower rzadko to doezdlem do
    nastepujacych wynikow:

    1. maly kompakcik skladany z zoomem 6 - krotnym mieszczacy sie do
    kieszeni - w sumie dosyc wygodny ale akosc zdjec w decydujacym
    momencie marna - stry olympus camedia 3 mpx.
    2. dslr z dwoma zoomami calosc w plecaku - ciezkie i niewygodne ,
    bardzo powoli w dzialaniu m jesli jedzie sie z kims to pozostali
    denertwuja sie ze zdjecia zabietrajka tyle czasu.
    3. lekka hybrydy juz przyzwoitej klasy w plecaku - lepiej ale ciagle
    niewyodnie i powoli

    4. ta sama hybryda zawieszona w czasie jazdy na szyi na pasku na
    wysokosci splotu slonecznego , ale spieta dodatkowym paskiem dookola
    ciala tak zeby nie dyndala. - i to sie sprawdzilo - szybko dostepna
    i nie przeszkadza w czasie jazdy. zoom 12 krotny daje niesamowity
    komfort , jakosc zdjec akceprowalna - uzysk zdjec dobrych wiekszy niz
    z dslr.
    na wypadek deszczu woreczek nylonowy.