  • Data: 2009-07-02 11:32:58
    Temat: Re: Aparat na przejażdżki rowerowe
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szukam aparatu fotograficznego, ale do używania w czasie przejażdżek
    > rowerowych. Mam dużego kompakta, ale to nie jest robota - zatrzymać się,
    > zdjąć plecak, otworzyć, wyciągnąć aparat lub torbę z aparatem, zrobić
    > zdjęcie i potem to wszystko w odwrotnej kolejności... szukam czegoś
    > małego, o zwartej obudowie i długotrzymających bateriach. Nie wymagam od
    > tego zbyt wielu megapikseli, dużego wyświetlacza ani tysiąca dodatkowych
    > funkcji. Ot, po prostu wyjąć z kieszeni kurtki/trójkąta pod ramą, zrobić
    > zdjęcie i jechać dalej... a może nawet bez zatrzymywania. Teraz wiele
> [...]

    Ja uzywam jakiegos nikona coolpixa 3200 znalezionego na smietniku :) dziala
    calkiem niezle :) po ostatniej glebie na rowerze, gdzie fiknolem przez
    kierownice wprost na aparat ktory mialem w kieszeni, on nawet tego nie
    poczol :) w przeciwienstwie do mojej nogi :) aparacik dalej dziala i pstryka
    :) Stwierdzilem ze jak mam wozic na rowerze lustro za kilka tysiakow i je
    rozwalic przy glebie, to lepiej rozwalic cos co i tak nie ma praktycznie
    wartosci :) a zdjecia z roweru sa glownie pogladowe niz atrystyczne :)

    pozdrawiam

    CeZ__134