  • 1. Data: 2011-03-30 10:10:25
    Temat: Android - zzeranie baterii
    Od: atm <...@v...pl>

    Witam,
    Mam SGS, wczoraj przez Kiesa zrobilem aktualizacje do 2.2.1 (brandowany
    przez Play). Po aktualizacji wyczyscilem wszystko i przeinstalowalem
    programy. Mam jednak wrazenie, ze teraz bateria jest zjadana w
    zastraszajacym tempie. Wczoraj ok 3 w nocy odlozylem telefon z 95% mocy
    a dzisiaj ok 8am bylo jedynie 68%. Standardowy wskaznik zuzycia energii
    podaje, ze 86% zuzyl ekran, ale jak to mozliwe skoro w nocy byl
    wylaczony... Czy mozecie polecic bardziej wiarygodny program do
    monitoringu zuzycia energii. Wyrzucilem juz Fancy Widget Pro, wg
    miernika rowniez troche ciagnal a poza tym z uporem maniaka stara sie
    zlokalizowac korzystajac z GPSu. W zasadzie nie ma zadnego odpalonego
    widgetu.
    Pozdrawiam......Rafal

  • 2. Data: 2011-03-31 11:01:59
    Temat: Re: Android - zzeranie baterii
    Od: atm <...@v...pl>

    Ok, problem wydaje sie rozwiazany. Wrzuce dla potomych ;]
    Wiele osob boryka sie z tym problemem, dzieki temu na forum znalazlem
    porade, zeby:
    1. wylaczyc autosynchronizacje
    2. wyjac i wlozyc baterie

    Jedna z tych porad rozwiazala problem, nie chce mi sie wierzyc, zeby to
    autosynchronizacja tyle ciagnela. Stawiam raczej na wyjecie i wlozenie
    baterii, moze telefon wtedy ja odpowiednio skalibrowal...
    Wazne, ze teraz jest ok.

  • 3. Data: 2011-03-31 11:54:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:in1mv9$dn$1@news.onet.pl...
> [...]
    > autosynchronizacja tyle ciagnela. Stawiam raczej na wyjecie i wlozenie
    > baterii, moze telefon wtedy ja odpowiednio skalibrowal...

    Nie, nie skalibrowal jej... Po prostu miales zwieszone aplikacje
    które przezywaly restart (zostaly uruchamiane na nowo) -
    wyjecie baterii dopiero ich ubily... Ale nie martw sie, to samo
    powtórzy sie za jakis czas - bateria sie wyczerpuje szybciej
    gdy system operacyjny nie przechodzi w stan uspienia jak
    nalezy - a dzieje sie to gdy aplikacje "wymagaja" (swiadomie
    lub nie swiadomie, po zwisie) pelnej mocy procesora, duzej
    ilosci pamieci itp... To samo dzieje sie u mnie z Blackberry Touch.
    Reset systemu jest tylko resetem pozornym, bo zawartosc
    pamieci jest zatrzymywana - dopiero wyjecie baterii powoduje
    ze system wstaje od nowa. Pewnie to samo jest u Ciebie.

  • 4. Data: 2011-03-31 13:43:08
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

    W dniu 2011-03-31 13:01, atm pisze:
    /.../
> [...]
    > autosynchronizacja tyle ciagnela. Stawiam raczej na wyjecie i wlozenie
    > baterii, moze telefon wtedy ja odpowiednio skalibrowal...

    Cyrk to jest jak masz winampa z włączoną synchronizacją i brak zasięgu
    sieci wifi - bateria wystarcza na 4 godziny.

    ALex

  • 5. Data: 2011-03-31 23:41:27
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Pszemol wrote:
    > Po prostu miales zwieszone aplikacje
    > które przezywaly restart (zostaly uruchamiane na nowo) -
    > wyjecie baterii dopiero ich ubily...

    Czyli wystarczy uzyc Task Killera? Taka funkcja jest zawarta m.in. w
    aplikacji Battery Doctor.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 6. Data: 2011-04-03 05:57:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w
    wiadomosci news:in33f7$8f9$1@usenet.news.interia.pl...

    > Czyli wystarczy uzyc Task Killera?
    > Taka funkcja jest zawarta m.in. w aplikacji Battery Doctor.

    O ile program Task Killer "widzi" faktycznie wszystko co dziala
    w systemie jako "watek" to jak najbardziej...
    Bateria w telefonie nie wystarcza na dlugo dlatego ze telefon
    malo pradu bierze tylko dlatego, ze telefon jest tak zaprojektowany
    aby jak najszybciej wszystko wylaczyc jak tylko przestaniesz uzywac.
    Aplikacje wspólpracuja intensywnie z systemem operacyjnym aby
    tworzyc sprawny zespól oszczedzania pradu z baterii. Jak sie cos
    popsuje w tej wspólpracy i cos sie nie wylaczy, bedzie zrec baterie
    niepotrzebnie i bedziesz mial wlasnie takie efekty ze smartfon zamiast
    dwa-trzy dni dzialac bedzie dzialal 2-4 godziny na pelnym naladowaniu.

  • 7. Data: 2011-04-03 23:52:43
    Od: Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl>

    Pszemol <P...@p...com> wrote:
    > Reset systemu jest tylko resetem pozornym, bo zawartosc
    > pamieci jest zatrzymywana - dopiero wyjecie baterii powoduje
    > ze system wstaje od nowa. Pewnie to samo jest [na Androidzie]

    Banialuki.

    p.

  • 8. Data: 2011-04-04 17:25:02
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 3 Apr 2011 23:52:43 +0000 (UTC), Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > Banialuki.

    Świat się kończy. Lokalny "ekspert" od iphone i AT&T naucza o Androidzie,
    którego na oczy dłużej nie widział :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 9. Data: 2011-04-08 11:59:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Świat się kończy. Lokalny "ekspert" od iphone i AT&T naucza o Androidzie,
    > którego na oczy dłużej nie widział :)

    Pisałem o swoim Blackberry Torch I zgadywalem że być moze
    jest podobnie z Androidem - nie twierdzilem że tak jest...