  • 1. Data: 2011-03-29 20:31:03
    Temat: Nokia C5 - aktualizacja (jeszcze raz)
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Niedawno pisałem tutaj, że Nokia Software Updater nie widzi uaktualnienia
    dla mojej C5 chociaż na stronie Nokii było podane, że jest. Dzisiaj znów
    sprawdziłem i okazało się, że jest tyle, że z mojej wersji 31.022 od razu
    do wersji 61.005! No więc naiwny pobrałem i zainstalowałem to
    uaktualnienie. Teraz k...a mać nie mam na ekranie paska kontaktów! Nie wiem
    jak dla innych ale dla mnie to było bardzo przydatne. Wiem gdzie i jak
    włącza się pasek kontaktów ale włączanie nic nie daje! Ktoś wie jak to
    zrobić?

    --
    i...@w...pl

  • 2. Data: 2011-03-30 09:05:23
    Temat: Re: Nokia C5 - aktualizacja (jeszcze raz)
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 22:31:03 +0200, ikaros30 napisał(a):

> [...]
    > jak dla innych ale dla mnie to było bardzo przydatne. Wiem gdzie i jak
    > włącza się pasek kontaktów ale włączanie nic nie daje! Ktoś wie jak to

    Jak by co, to już sam znalazłem sposób!:)

    --
    i...@w...pl

  • 3. Data: 2011-03-30 10:41:10
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-03-30 11:05, ikaros30 pisze:

    > Jak by co, to już sam znalazłem sposób!:)

    a jak znalazles, to mogles juz opisac dla innych szukajacych, zeby nie
    zadawano tego samego pytania jeszcze 10 razy na grupie

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2011-03-31 06:00:07
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 12:41:10 +0200, AL napisał(a):

    > a jak znalazles, to mogles juz opisac dla innych szukajacych, zeby nie
    > zadawano tego samego pytania jeszcze 10 razy na grupie

    Wystarczyło zrobić twardy reset telefonu komendą *#7370#
    Trzeba tylko pamiętać o wcześniejszym zrobieniu kopii zapasowej przy pomocy
    Nokia Ovi Suite.

    --
    i...@w...pl