  • 1. Data: 2011-03-30 08:45:31
    Temat: SE Hazel
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Zastananwiam sie nad wzięciem SE Hazel na przedłużenie umowy w Erze. Co sądzicie
    o tym telefonie ?
    Nie zalezy mi na super dotykowcu z systemem operacyjnym. Telefon ma dzwonić,
    zrobić czasem w miarę dobre zdjęcie, da połuchac radia i muzyki (bez jakieś
    super jakości - ma bys słychac, melomanem nie jestem). I przedewszystkim ma mieć
    bardzo głośny dzwnej i dobra jakość rozmów.

  • 2. Data: 2011-03-31 16:07:11
    Temat: Re: SE Hazel
    Od: Janeo <j...@g...com>

    To co wymieniłes, wszystko ma.

  • 3. Data: 2011-04-01 05:14:56
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    To co wymieniłes, wszystko ma.

    Wiem co ten telefon ma, google u mnie działa. chciałem poznac opinie użytkowików
    tego telefonu.

  • 4. Data: 2011-04-01 09:38:41
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wiem co ten telefon ma, google u mnie działa. chciałem poznac opinie
    > użytkowików tego telefonu.
    http://www.google.pl/search?q=Hazel+opinie&ie=utf-8&
    oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=fir
    efox-a

  • 5. Data: 2011-04-01 10:36:44
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "!sp" <s...@a...er> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.google.pl/search?q=Hazel+opinie&ie=utf-8&
    oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=fir
    efox-a

    Pisałem już, że google u mnie działa. Chyba że pod którymś z linków podanych
    przez ciebie jest Twoja opinia. Podaj pod którym a ja chętnię ją przeczytam

  • 6. Data: 2011-04-01 17:55:01
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2011-03-30 10:45, mz pisze:
> [...]
    > (bez jakieś super jakości - ma bys słychac, melomanem nie jestem). I
    > przedewszystkim ma mieć bardzo głośny dzwnej i dobra jakość rozmów.

    Mam ten telefon od paru miesięcy i jestem zadowolony. Bardzo dobra
    jakość rozmów. Z wad to głównie aparat bo, co prawda filmy kręci bardzo
    ładne, ale zdjęcia wychodzą lekko rozmyte, a lampy lepiej nie używać bo
    daje brudne, nierównomierne światło. Z zasięgiem też nie ma rewelacji,
    ale te nowsze SE chyba tak mają ogólnie bo Yari, którego miałem
    wcześniej miał jeszcze gorzej. Co do reszty nie mam zarzutów, bardzo
    fajny telefon.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 7. Data: 2011-04-02 18:45:57
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 1 Kwi, 12:36, "mz" <2...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "!sp" <s...@a...er> napisa w wiadomo cinews:in46fq$4at$1@news.onet.pl...

    &oe=utf-8&aq=t&rls...

    > Pisa em ju , e google u mnie dzia a. Chyba e pod kt rym z link w podanych
    > przez ciebie jest Twoja opinia. Podaj pod kt rym a ja ch tni j przeczytam

    A co, myslisz ze tu znajdziesz inne opinie niz dziesiatki (setki?)
    ktore juz powstaly?

  • 8. Data: 2011-04-02 19:21:55
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Janeo" napisal:

    > A co, myslisz ze tu znajdziesz inne opinie niz dziesiatki (setki?)
    > ktore juz powstaly?

    Czyli mówisz, ze nikogo z tej grupy nie stac na to, by napisac cos
    sensowniejszego od belkotu gówniazerii z przytoczonych linków? W stylu,
    cytuje: "Telefon super, czysty dzwiek, aparat gitez i w ogóle."
    Dziekujemy za uznanie.

    JoteR