  • 1. Data: 2011-03-30 04:35:48
    Temat: karta SIM T-Mobile SK poszukuję
    Od: "Rafalindo" <a...@u...net>

    Witam !

    Poszukuję karty SIM słowackiego T-Mobile, nawet mogę kupić starter.
    Karta może być nieaktywna, usiłuję aktywować iphone bez łamania go, a do
    Słowacji w najbliższym czasie się nie wybieram.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-30 12:16:13
    Temat: Re: karta SIM T-Mobile SK poszukuję
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Rafalindo" <a...@u...net> wrote in message
    > Poszukuję karty SIM słowackiego T-Mobile, nawet mogę kupić starter.
    > Karta może być nieaktywna, usiłuję aktywować iphone bez łamania go,
    > a do Słowacji w najbliższym czasie się nie wybieram.

    Masz iPhone z simlockiem? Niemożliwe...

  • 3. Data: 2011-03-31 13:21:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Rafalindo" <a...@u...net> wrote in message
    >
    > Masz iPhone z simlockiem? Niemożliwe...

    No co jest, panowie - myślałem że iPhone ma simlocka tylko
    dla głupich Amerykanów... Ale żeby miał go w Europie? To skandal!

  • 4. Data: 2011-03-31 16:36:30
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Rafalindo" <a...@u...net> napisał w wiadomości
    > Poszukuję karty SIM słowackiego T-Mobile, nawet mogę kupić starter.
    > Karta może być nieaktywna, usiłuję aktywować iphone bez łamania go, a do
    > Słowacji w najbliższym czasie się nie wybieram.

    wysyłkowo nie sprzedadzą?
    http://www.t-mobile.sk/eshop

  • 5. Data: 2011-03-31 16:37:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 31 Mar 2011 18:36:30 +0200, !sp napisał(a):

    > wysyłkowo nie sprzedadzą?
    > http://www.t-mobile.sk/eshop

    Jak masz słowacki adres, to pewnie bez najmniejszego problemu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński