  • 11. Data: 2013-02-07 23:45:19
    Temat: Re: Android - słownik
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:

    > ale tak na poważnie. słownik wstawi polskie znaki więc skróci smsa. Czy
    > potem jakiś program konwertuje polskie znaki do czystego ascii aby
    > spowrotem było 160znaków? Czy Wy na wykładach siedzicie i musicie pisać?
    > netu w telefonach nie macie? rozmawiać się wstydzicie, czy za drogo?

    chce zamiast graficzki pokazywalo mi:

    :)

    :]

    :-)

    =)

    o tym pisalem, gdy pisalem "emotki w ascii"

  • 12. Data: 2013-02-08 00:12:25
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    (...)

    ja wiem co to emotki, ale po kija Ci one? naciskam 2 razy na ekran, albo
    mówie "eliza" i za 3 sekundy rozmawiam z żoną. w cenie abonamentu =
    paczce firmowych papierosów. po kija tracić czas na smsy!!!!

    ToMasz

  • 13. Data: 2013-02-08 00:44:21
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > mówie "eliza" i za 3 sekundy rozmawiam z żoną. w cenie abonamentu =
    > paczce firmowych papierosów. po kija tracić czas na smsy!!!!

    bo lubie?

  • 14. Data: 2013-02-08 09:07:28
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-07 21:15, Michal Tyrala pisze:
    > W HTCowej aplikacji od SMSow tak to wlasnie dziala (oczywiscie jesli się
    > wlaczylo ASCII-only).

    Także w programie Perfect Keyboard.

  • 15. Data: 2013-02-08 09:08:38
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-07 19:18, Mr. Misio pisze:

    > Mam, ale tam sie pokazuje czesc emotek obrazkowo, czesc jako ASCII.
    >
    > Chcialbym sie pozbyc tych obrazków.

    Dziwne, bo u mnie na tej klawiaturze są same symbole bez grafiki.
    Odwrotnie jest z także fabrycznie zainstalowaną klawiaturą Huawei, tu
    nie ma symboli a same graficzne emotki.

  • 16. Data: 2013-02-09 15:14:35
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote in message
    > Wiesz, jestem zadziwiany co krok ty boskim wszechobecnym Androidem. Wlasnie mi
    > napisales, ze to wszechcudo zachwalane przez niemal kazdego i trzymane w
    > glorii chwaly nie ma... polskiego slownika.
    > Nosz kurfa, fińska nokia potrafiłą polski słownik (dość dobry) sprawić, a w
    > Androidzie sie nie da ;)

    soa1, miej pretensje do producenta telefonu

    > (tak jak podpinac dzwonkow pod grupy).

    soa1, miej pretensje do producenta telefonu

    kupiles albo jakis wynalazek albo z softem nie przewidujacym polskich
    ustawien, kieruj pretensje do tego kto ci to sprzedal jezeli mialo
    byc z pl...

  • 17. Data: 2013-02-09 17:01:32
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik m4rkiz napisał:

    > soa1, miej pretensje do producenta telefonu

    no przeciez mam. telefon z androidem przeciez.

> [...]

    > kupiles albo jakis wynalazek albo z softem nie przewidujacym polskich
    > ustawien, kieruj pretensje do tego kto ci to sprzedal jezeli mialo

    to znaczy nie moge boskiego androida skustomizowac (taka nowomowa) w
    sensie ustawiam polski i z defaultu rzeczy systemowe dzialaja w j. polskim?

    no to andek gorszy od linuxa jest.

  • 18. Data: 2013-02-09 17:25:49
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > no przeciez mam. telefon z androidem przeciez.

    jezeli opel zacznie sprzedawac samochody bez kol to do dupy beda
    wszystkie samochody czy tylko ople?

    jesli producent sluchawki okroi ilosc jezykow to winny jest napisany
    przez google system czy firma ktora wypieprzyla z tego systemu
    rzeczy ktorych chcesz uzywac?

    niestety widac ze nie chcesz pomocy z telefonem tylko przyszedles
    flejmowac wiec z mojej strony eot

  • 19. Data: 2013-02-09 18:12:07
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to znaczy nie moge boskiego androida skustomizowac (taka nowomowa) w
    > sensie ustawiam polski i z defaultu rzeczy systemowe dzialaja w j.
    > polskim?
    >
    > no to andek gorszy od linuxa jest.

    Kiedy to linuks jest :-)

    Tylko "shella" ma innego

  • 20. Data: 2013-02-09 20:14:14
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik m4rkiz napisał:
    > "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote in message
    >

    > jezeli opel zacznie sprzedawac samochody bez kol to do dupy beda
    > wszystkie samochody czy tylko ople?

    jesli koło to android to analogia nietrafiona

    > jesli producent sluchawki okroi ilosc jezykow to winny jest napisany
    > przez google system czy firma ktora wypieprzyla z tego systemu
    > rzeczy ktorych chcesz uzywac?

    skoro G pozwala na takie cyrki, to G.

    > niestety widac ze nie chcesz pomocy z telefonem tylko przyszedles
    > flejmowac wiec z mojej strony eot

    Nie flejmowac tylko narzekac i wytykac wady.

    To ze reragujesz zbyt emocjonalnie na krytyke smartfonu z androidem...
    coz nic na to nie poradze.