  • 31. Data: 2013-02-11 20:31:54
    Temat: Re: Android - słownik
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik AL napisał:

    > ja taka możliwość akurat uważam za 'plus'

    Za plus - mozliwosc zainstalowania innej apki

    Za minus - dodupna apka zainstalowana na wejsciu

    znosi sie ;)

    > Klawiature zmienilem na Swype (ale mam jeszcze klaw.fizyczna w
    > telefonie), sms na PansiSMS, navi dostarczona wraz z telefonem na
    > Sygica/OsmAnd+, przegladarke na Maxthon, aplikacje dzwoniaca na
    > DialerOne, etc.

    Ogolnie dostales produkt wybrakowany, bo wszystko w sofcie wymieniles.

    > Po prostu spersonalizowalem telefon pod siebie (przy czym z wbudowanych
    > aplikacji dalo sie uywac, ale nie spelnialy do konca moich oczekiwan).

    a kiedys sie nie dawalo wymieniac a ludzie nie mieli takich problemow ;)

    soft byl po prostu dopieszczony.

  • 32. Data: 2013-02-11 21:39:41
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-02-11 20:31, Mr. Misio pisze:

    > Za plus - mozliwosc zainstalowania innej apki
    >
    > Za minus - dodupna apka zainstalowana na wejsciu
    >
    > znosi sie ;)

    > Ogolnie dostales produkt wybrakowany, bo wszystko w sofcie wymieniles.

    alez skad - mase aplikacji zostawilem oryginalnych bo byly OK
    reszcie zwiekszylem funkcjonalnosc, lub dostosowalem do _swoich_
    preferencji (z naciskiem na swoich).

    > a kiedys sie nie dawalo wymieniac a ludzie nie mieli takich problemow ;)

    nie miales po prostu innego wyjscia i uzywales co Ci producent dostarczyl

    > soft byl po prostu dopieszczony.

    marudzisz i tyle.

  • 33. Data: 2013-02-11 21:42:32
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik AL napisał:

    > alez skad - mase aplikacji zostawilem oryginalnych bo byly OK

    Wymien parę (tych zwiazanych z telefonowaniem, bo ze zostawiles apke
    facebooka to mnie nie interara) ;)

    > nie miales po prostu innego wyjscia i uzywales co Ci producent dostarczyl

    Ale ja sie pytam, dlaczewgo wtedy byl to soft lepiej dopracowany.

    > marudzisz i tyle.

    W sensie nie masz argumentu, to marudze ;P

  • 34. Data: 2013-02-12 20:01:21
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 11.02.2013 Mr. Misio <m...@g...pl> napisał/a:

    > Wymien parę (tych zwiazanych z telefonowaniem, bo ze zostawiles apke
    > facebooka to mnie nie interara) ;)

    Nie wszyscy producenci instalują domyślnie FB.

    > Ale ja sie pytam, dlaczewgo wtedy byl to soft lepiej dopracowany.

    Nie był, na pewno nie w Symbianie.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 35. Data: 2013-02-12 23:22:41
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik kakmar napisał:

    > Nie był, na pewno nie w Symbianie.

    A po czym to wnosisz? Bo ja wykaszalem konkretnie na przykladach, ze byl.