  • 1. Data: 2013-02-06 00:19:44
    Temat: Android - słownik
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Witajcie ;)

    JAki słownik do androida, zamiast domyślnego. Domyślny nie zna słowa
    "kąpałem" :] Oraz chyba połowy polskich słów. Nie proponuje angieslkich
    zamienników tylko jakieś zjebane kombinacje liter całkiem z czapy.

  • 2. Data: 2013-02-06 21:42:13
    Temat: Re: Android - słownik
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 05/02/2013 23:19, Mr. Misio wrote:
> [...]
    > "kąpałem" :] Oraz chyba połowy polskich słów. Nie proponuje angieslkich
    > zamienników tylko jakieś zjebane kombinacje liter całkiem z czapy.

    AFAIK JB ani ICS nie maja polskiego IME wiec to nie moze byc oryginalny
    slownik Androida. W sumie, po co odpisuje do goscia, ktory zaklada watki
    by ponarzekac, a nie czegos sie wywiedziec...

    --
    Rgds

  • 3. Data: 2013-02-06 22:06:30
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-06 21:42, G Nowak pisze:

    > AFAIK JB ani ICS nie maja polskiego IME wiec to nie moze byc
    > oryginalny slownik Androida. W sumie, po co odpisuje do goscia, ktory
    > zaklada watki by ponarzekac, a nie czegos sie wywiedziec...

    Bo to jest grupa dyskusyjna, a nie tylko poradnikowa. ;-) A tak swoją
    drogą ja szukam ciekawych emotek pod Andka, i które mógłbym dodać do
    SMS-ów i e-maili. Jest w ogóle coś takiego?

  • 4. Data: 2013-02-06 22:19:39
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Trybun napisał:
> [...]

    O w morde. Moze faktycznie to nie jest polski slownik :] Bo ogolnie to
    nie ma polskiego wyrazu co by potrafil "wykryc".

    Wiesz, jestem zadziwiany co krok ty boskim wszechobecnym Androidem.
    Wlasnie mi napisales, ze to wszechcudo zachwalane przez niemal kazdego i
    trzymane w glorii chwaly nie ma... polskiego slownika.

    Nosz kurfa, fińska nokia potrafiłą polski słownik (dość dobry) sprawić,
    a w Androidzie sie nie da ;) (tak jak podpinac dzwonkow pod grupy).

    > Bo to jest grupa dyskusyjna, a nie tylko poradnikowa. ;-) A tak swoją
    > drogą ja szukam ciekawych emotek pod Andka, i które mógłbym dodać do
    > SMS-ów i e-maili. Jest w ogóle coś takiego?

    To ja sie podepne. Szuma czegos co mi zlikwiduje te durne obrazki w
    emotkach (przy wstaiwaniu) tak, zebym widzial emotki tekstowo. Bo
    obrazkowo niektore sa zle poprzypinane. I zle wstawiam przez to.

    Ogolnie chcialbym minimum emotek, za to dobrych, a nie mnostwo ale z
    d..y wzietych.

  • 5. Data: 2013-02-07 10:38:15
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-02-06 22:19, Mr. Misio pisze:

> [...]
    > Wlasnie mi napisales, ze to wszechcudo zachwalane przez niemal kazdego i
    > trzymane w glorii chwaly nie ma... polskiego slownika.

    jak nie ma jak ma.
    Po prostu Ty nie masz i tyle.

    > Nosz kurfa, fińska nokia potrafiłą polski słownik (dość dobry) sprawić,
    > a w Androidzie sie nie da ;) (tak jak podpinac dzwonkow pod grupy).

    ale nie napisales co ca 'cudo' posiadasz, skad przytargane, ze brak mu
    polskiej lokalizacji/slownika.
    Zreszta słownik możesz sobie sam rozbudowywać - więc do roboty ;)

> [...]
    > obrazkowo niektore sa zle poprzypinane. I zle wstawiam przez to.
    >
    > Ogolnie chcialbym minimum emotek, za to dobrych, a nie mnostwo ale z

    play google i moze jakis inny program do sms'ow wybierz.
    Ew. ustawienia swojego obecnego programu sprawdz.

  • 6. Data: 2013-02-07 15:48:00
    Od: Trybun <i...@y...com>

> [...]
    > obrazkowo niektore sa zle poprzypinane. I zle wstawiam przez to.
    >
    > Ogolnie chcialbym minimum emotek, za to dobrych, a nie mnostwo ale z

    Nie masz w oryginalnej androidowej klawiaturze, na dole po prawej stronie?

  • 7. Data: 2013-02-07 19:18:39
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Trybun napisał:

    > Nie masz w oryginalnej androidowej klawiaturze, na dole po prawej stronie?

    Mam, ale tam sie pokazuje czesc emotek obrazkowo, czesc jako ASCII.

    Chcialbym sie pozbyc tych obrazków.

  • 8. Data: 2013-02-07 20:57:59
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 07.02.2013 19:18, Mr. Misio pisze:

    > Mam, ale tam sie pokazuje czesc emotek obrazkowo, czesc jako ASCII.
    >
    > Chcialbym sie pozbyc tych obrazków.

    ale tak na poważnie. słownik wstawi polskie znaki więc skróci smsa. Czy
    potem jakiś program konwertuje polskie znaki do czystego ascii aby
    spowrotem było 160znaków? Czy Wy na wykładach siedzicie i musicie pisać?
    netu w telefonach nie macie? rozmawiać się wstydzicie, czy za drogo?
    ToMasz

  • 9. Data: 2013-02-07 21:15:10
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 07 Feb 2013 20:57:59 +0100, ToMasz wrote:
    > ale tak na poważnie. słownik wstawi polskie znaki więc skróci smsa. Czy
    > potem jakiś program konwertuje polskie znaki do czystego ascii aby
    > spowrotem było 160znaków?

    W HTCowej aplikacji od SMSow tak to wlasnie dziala (oczywiscie jesli się
    wlaczylo ASCII-only).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 10. Data: 2013-02-07 23:44:12
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik AL napisał:

    > jak nie ma jak ma.
    > Po prostu Ty nie masz i tyle.

    Dlaczego polska werja androida nie ma polskiego slownika?

    > ale nie napisales co ca 'cudo' posiadasz, skad przytargane, ze brak mu
    > polskiej lokalizacji/slownika.

    Pisalem juz nie raz o glorii jaka rozswietla sony xperia miro ;)

    > Zreszta słownik możesz sobie sam rozbudowywać - więc do roboty ;)

    sssssss........ ;)

    > play google i moze jakis inny program do sms'ow wybierz.

    Wybralem, problemu emotek na kawiaturze nie rozwiazal (zdziwilbym sie
    jakby rozwiazal)

    > Ew. ustawienia swojego obecnego programu sprawdz.

    Programu do klawiatury? Do emotek? Androida?