  • 21. Data: 2013-02-09 20:14:58
    Temat: Re: Android - słownik
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy to linuks jest :-)
    >
    > Tylko "shella" ma innego

    Wykastrowany limnux w takim razie, normalny linux jest fajniejszy
    (boszsz, nie myslalem, ze napisze, iz linuks jest od czegos fajniejszy).

  • 22. Data: 2013-02-09 23:04:05
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-02-09 20:14, Mr. Misio pisze:

    > skoro G pozwala na takie cyrki, to G.

    Google tylko udostepnia system, ktory kazdy z producentow w jakims tam
    stopniu (wiekszym lub mniejszym) kustomizuje.
    Dlatego nawet GUI telefonu z androidem od HTC/Samsunga czy Sony bedzie
    sie roznilo. Dodatkowo czesc producentow wyposaza telefony we wlasne
    aplikacje, etc...

    Mialem jak na razie dwa telefony z androidem (nie liczac tabletu) i w
    zadnym nie bylo takich problemow o jakich piszesz.
    Poprzednio uzywalem e51 - czyli podobnie do Ciebie (zreszta do tej pory
    mam ja jako zapasowy telefon) i nie mialo to zadnego znacznia dla mojego
    stosunku do nowego systemu (pierwszy tel. to byl G1 - czyli niemal sam
    poczatek systemu z robocikiem).

    > Nie flejmowac tylko narzekac i wytykac wady.

    moze mamy wytknac wady Tobie?
    Bo jak na razie odkrywasz u siebie ich coraz wiecej

    > To ze reragujesz zbyt emocjonalnie na krytyke smartfonu z androidem...
    > coz nic na to nie poradze.

    alez skad - kazdy system ma swoje plusy i minusy, dodatkowo nie kazdy
    (osoba) musi uzywac telefonu z rozbudowanym systemem.
    Jesli chcesz miec wszystko juz poukladane w momencie zakupu - moze
    rozgladnij sie jednak nad jakims innym telefonem.
    Nie rozumiem, dlaczego niektorzy sie mecza na wlasna prosbe z telefonem
    opartym o system operacyjny, kiedy ich oczekiwania sa zupelnie inne.

    Dlatego mowie zonie (uzywa do tej pory e66 i zachciala miec nowego
    smartfona - jej argument:bo ladny), ze ona takiego telefonu nie potrzebuje.
    W swojej e66 ma wszystko czego uzywa (normalny telefon, smsy, podstawowe
    serwisy internetowe i nawigacja), nie musi w niej grzebac by sobie jak
    ustawic pod siebie, ale ona tego nie potrafi zrozumiec (jeszcze). Kupi
    jakiegos 'smartfona' i czuje, ze sie zacznie ;) ..... na szczescie syn
    to juz ogarnia, wiec wiem kto mnie wyreczy :)

  • 23. Data: 2013-02-09 23:08:38
    Od: W <w...@w...pl>

    m4rkiz wystukał, co następuje:

> [...]
    >
    > jesli producent sluchawki okroi ilosc jezykow to winny jest napisany
    > przez google system czy firma ktora wypieprzyla z tego systemu

    Tak dla ścislości to może nie tyle wyciąć co dodać, bo bołe androidy (AOSP)
    własnie maja stresznie uboga ilość słowników i zapewne niektórzy producenci
    na we własnym zakresie dodają.

  • 24. Data: 2013-02-09 23:51:22
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik AL napisał:

    > moze mamy wytknac wady Tobie?

    Jeśli tylko NTG, to wytykaj :)

> [...]
    > Jesli chcesz miec wszystko juz poukladane w momencie zakupu - moze
    > rozgladnij sie jednak nad jakims innym telefonem.

    Caly czas sie rozglądam.

    > Nie rozumiem, dlaczego niektorzy sie mecza na wlasna prosbe z telefonem
    > opartym o system operacyjny, kiedy ich oczekiwania sa zupelnie inne.

    Bo ten Android miał być taki najlepsieszy do wszystkiego. Ale jak widać
    jak coś jest do wszystkiego to jest...

    > Kupi
    > jakiegos 'smartfona' i czuje, ze sie zacznie ;) ..... na szczescie syn
    > to juz ogarnia, wiec wiem kto mnie wyreczy :)

    No wlasnie. Dziwi mnie podejscie producentów, "spuszczają się" na
    klienta, z tym co kiedyś robili - dostosowywali do potrzeb. Trcohe to
    jak IKEA sie zaczyna robić. Chcesz meble - zmontuj sobie. Pomaluj.

  • 25. Data: 2013-02-09 23:52:33
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik W napisał:

    > Tak dla ścislości to może nie tyle wyciąć co dodać, bo bołe androidy (AOSP)
    > własnie maja stresznie uboga ilość słowników i zapewne niektórzy producenci
    > na we własnym zakresie dodają.

    Czy jako user bez roota moge sobie wymienic slownik?

  • 26. Data: 2013-02-10 11:16:22
    Od: W <w...@w...pl>

    Mr. Misio wystukał, co następuje:

    > Czy jako user bez roota moge sobie wymienic slownik?

    Hmm.

    Ja od dawna nie używam systemowej klawiatury / systemowego słownika (który
    zdawał się podkreślać tylko błędne wyrazy) i od tak samo dawna używam
    SwiftKey, który ma polski słownik więc w trakcie wpisywania pojawiają się
    (bardzo sprawnie!) podpowiedzi rodzimego narzecza. Aczkolwiek nic nie jest
    podkreślane (tzn wyłączyłem systemowy słownik). AFAIK większość zamienników
    ma polski słownik.

  • 27. Data: 2013-02-10 11:50:45
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik W napisał:
> [...]
    >
    > Ja od dawna nie używam systemowej klawiatury / systemowego słownika (który
    > zdawał się podkreślać tylko błędne wyrazy) i od tak samo dawna używam

    sprawdze,

    choc szczerze, zaczyna mnie wkurzac, ze cokolwiek chce zrobic to musze
    wymienic aplikacje w telefonie na inną, polecaną, dzialajaca(!!!!)

  • 28. Data: 2013-02-10 13:14:36
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-02-07 23:44, Mr. Misio pisze:

    > Dlaczego polska werja androida nie ma polskiego slownika?

    Moja wersja ma ;P

  • 29. Data: 2013-02-10 16:56:43
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik gawfron napisał:

    > Moja wersja ma ;P

    A ja mam apke do latarki, ze stroboskopem mrygajacym w rytm muzyki...
    O ja perdziu.... ;)

  • 30. Data: 2013-02-11 11:24:30
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-02-10 11:50, Mr. Misio pisze:

    > sprawdze,
    >
    > choc szczerze, zaczyna mnie wkurzac, ze cokolwiek chce zrobic to musze
    > wymienic aplikacje w telefonie na inną, polecaną, dzialajaca(!!!!)

    ja taka możliwość akurat uważam za 'plus'
    Klawiature zmienilem na Swype (ale mam jeszcze klaw.fizyczna w
    telefonie), sms na PansiSMS, navi dostarczona wraz z telefonem na
    Sygica/OsmAnd+, przegladarke na Maxthon, aplikacje dzwoniaca na
    DialerOne, etc.
    Po prostu spersonalizowalem telefon pod siebie (przy czym z wbudowanych
    aplikacji dalo sie uywac, ale nie spelnialy do konca moich oczekiwan).