  • 1. Data: 2013-02-05 17:33:38
    Temat: Co to warte?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Umowa mi sie konczy i dostalem od T-Mobile oferte wymiany telefonu.
    Sluchawke mam nowa i jestem zadowolony, wiec jesli skorzystam, to tylko
    zeby miec backupowy telefon albo po prostu zeby go sprzedac.

    To sa modele za 1 zl.

    http://images36.fotosik.pl/368/16a51a7f751aa404.jpg

    Warto cos z tej listy wybrac? Pytam pod katem jakosci i ewentualnej
    "sprzedawalnosci".

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-02-05 17:46:20
    Temat: Re: Co to warte?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 05.02.2013 17:33, Maciek pisze:

> [...]
    >
    > http://images36.fotosik.pl/368/16a51a7f751aa404.jpg
    >
    > Warto cos z tej listy wybrac? Pytam pod katem jakosci i ewentualnej

    stawiam na L9
    ToMasz

  • 3. Data: 2013-02-05 19:37:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 05 Feb 2013 17:46:20 +0100, ToMasz napisał(a):

    > stawiam na L9

    Mowisz? Sam obstawialem raczej HTC albo chinczyka.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2013-02-06 00:08:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Feb 2013 17:33:38 +0100, Maciek napisał(a):
    > Umowa mi sie konczy i dostalem od T-Mobile oferte wymiany telefonu.
    > Sluchawke mam nowa i jestem zadowolony, wiec jesli skorzystam, to tylko
    > zeby miec backupowy telefon albo po prostu zeby go sprzedac.

    A patrzyles na oferte bez telefonu ?
    IMO - brac telefonu w t-mobile sie nie oplaca, a juz szczegolnie jak go nie
    potrzebujesz.

    > To sa modele za 1 zl.
    > http://images36.fotosik.pl/368/16a51a7f751aa404.jpg
    > Warto cos z tej listy wybrac? Pytam pod katem jakosci i ewentualnej
    > "sprzedawalnosci".

    Wow - pod koniec naprawde drogie modele ..

    J.

  • 5. Data: 2013-02-06 00:20:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Feb 2013 00:08:50 +0100, J.F. napisał(a):

    > A patrzyles na oferte bez telefonu ?

    Tak, ale jakos duzo taniej nie bede mial. Moge miec aneks na 12 miesiecy i
    placic tyle co i teraz, majac jakies kosmiczne ilosci minut. Tylko ze ja
    nie potrzebuje wiecej - mam tyle, ile mi wystarcza, z marginesem. Z kolei
    obnizanie abonamentu tez mi sie nie bardzo oplaca, bo wtedy moge zaczac co
    miesiac doplacac do interesu.

    > IMO - brac telefonu w t-mobile sie nie oplaca, a juz szczegolnie jak go nie
    > potrzebujesz.

    A ktoras siec ma lepsze ceny?

    > Wow - pod koniec naprawde drogie modele ..

    Od ZTE do konca w okolicach 1000 zl na Allegro. Niestety nie ma drogiego
    ogryzka piatej generacji.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2013-02-06 09:06:29
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-02-06, o godz. 00:20:50
    Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > wystarcza, z marginesem. Z kolei obnizanie abonamentu tez mi sie nie
    > bardzo oplaca, bo wtedy moge zaczac co miesiac doplacac do interesu.

    Podstawowa zasada: nie korzystaj z oferty utrzymaniowej przed upływem
    obecnej. Oferty jakie wtedy dostaniesz będą gorsze niż dla nowych
    abonentów a taryfy możesz zmienić tylko na równoważne lub wyższe. Do
    tego ciężko wynegocjować umowę krótszą niż 18 miesięcy. Umowa bez
    telefonu też specjalnie korzystna nei jest. Jeśli zalezy Ci na
    zachowaniu numeru i pozostanie w tej sieci to zrób tak - przed upływem
    ostatniego okresu rozliczeniowego złóż zlecenie migracji do pre-paida
    albo w ogóle do innego operatora. Gdy umowa się skończy i numer zostanie
    przeniesiony składasz ponownie dyspozycję przeniesienia z powrotem na
    abonament. Wtedy jesteś traktowany jako nowy klient i oferty są
    zdecydowanie lepsze. Dodatkowo jeśli całą operację wykonasz za
    pośrednictwem innego operatora to dorzucą jakieś bonusy za migrację od
    niego.

    Sam jestem po takiej operacji dla kilku telefonów firmowych. Oferta
    utrzymaniowa jaką mi pokazali w T-Mobile wywołała tylko mój uśmiech,
    podobnie jak oferta "darmowych" aparatów. Po operacji via prepaid Play
    można było wybierać z aktualnej oferty. Niestety numery musiały
    pozostać w T-Mobile - pewien wymóg formalny firmy.

    Zdrówko

  • 7. Data: 2013-02-06 11:05:41
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Feb 2013 09:06:29 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> [...]
    > tego ciężko wynegocjować umowę krótszą niż 18 miesięcy. Umowa bez
    > telefonu też specjalnie korzystna nei jest.

    Sami zaproponowali mi 12 miesiecy bez telefonu. Oferty z telefonem nie
    probowalem na razie skracac. Jest to w ogole wykonalne?

> [...]
    > przeniesiony składasz ponownie dyspozycję przeniesienia z powrotem na
    > abonament. Wtedy jesteś traktowany jako nowy klient i oferty są

    Jestem w Erze/T-Mobile od 14 lat. Szantazowalem ich juz kiedys przejsciem
    do innego operatora i cos tak ugralem. Ale czy jestes pewien, ze dla
    klientow indywidualnych faktyczne przejscie i powrot jest korzystne? Nie
    widze w ofercie dla nowych abonentow niczego, co byloby lepsze od moich
    obecnych warunkow.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 8. Data: 2013-02-06 19:29:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MaciekBabciaDobosz" napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiecy i placic tyle co i teraz, majac jakies kosmiczne ilosci
    > minut. Tylko ze ja nie potrzebuje wiecej - mam tyle, ile mi

    A ile tych minut ma byc, bo tak na szybko popatrzylem - oferta wstepna
    to 20 zl taniej, *24 to juz sie 480 uzbiera. Telefony tez nie zawsze
    po 1zl, a groza nam kolejne obnizki ..

    >Podstawowa zasada: nie korzystaj z oferty utrzymaniowej przed upływem
    >obecnej. Oferty jakie wtedy dostaniesz będą gorsze niż dla nowych
    >abonentów a taryfy możesz zmienić tylko na równoważne lub wyższe.

    Ale masz wczesniej. to tez sie w rozrachunku liczy.
    Poza tym ja moze negocjowac nie umiem, ale teraz t-mobile jakos nie
    chce podniesc oferty po uplywie starej.

    >Do tego ciężko wynegocjować umowę krótszą niż 18 miesięcy.

    Co z tego, kiedy pozniej mozesz tez sprobowac przed czasem :-)

> [...]
    >upływem
    >ostatniego okresu rozliczeniowego złóż zlecenie migracji do pre-paida

    Zobaczymy w tym roku pomoze.

    >albo w ogóle do innego operatora.

    A to IMO obecnie ucina im mozliwosc zadbania o klienta. W ciagu 24h
    maja przeniesc, no chyba ze "z zachowaniem okresu wypowiedzenia", ale
    umowy juz podpisane ...
    Moze ich wypowiedzienie terminowe z adnotacja "numer bedzie
    przeniesiony" zacheci do negocjacji ... ale czy tam w ogole ktos
    decyzyjny to czyta, czy tylko wprowadzaja w komputer ?

    >Gdy umowa się skończy i numer zostanie
    >przeniesiony składasz ponownie dyspozycję przeniesienia z powrotem na
    >abonament. Wtedy jesteś traktowany jako nowy klient i oferty są
    >zdecydowanie lepsze.

    Mozna i tak ... ale czy aby na pewno lepsze ?

> [...]
    >utrzymaniowa jaką mi pokazali w T-Mobile wywołała tylko mój uśmiech,
    >podobnie jak oferta "darmowych" aparatów. Po operacji via prepaid

    Ale aktualna oferta
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/przeni
    es_numer/abonament

    i wybieramy powiedzmy "smartfonowa okazja", gdzie .... OMG, nie, tu
    cos dziwnie drogo,
    wybieramy np oferte multimedialna
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/przeni
    es_numer/abonament/z_telefonem/multimedialna
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/przedl
    uz_umowe/abonament/gwarancja/multimedialna_

    w taryfie rodzina 40 warunki podstawowe jakby te same (59.90), ceny
    telefonow te same, nowy klient ma ten bonus ze moze zawrzec umowe na
    18 miesiecy lub skorzystac (?) z kodu promocji i zaplacic 6 zl mniej
    miesiecznie. Ale musi zaplacic 50 zl za aktywacje karty.

    no chyba ze ma skorzystac z "wyjatkowej okazji",
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/przeni
    es_numer/abonament/wyjatkowa_okazja
    potrzebuje akurat dokladnie 160 minut, to moze cos ciekawego tu
    znajdzie i jeszcze dostanie kiepski telefon za grosze ...

    Juz mi sie nie chce wczytywac co i jak ...

    J.