  • 21. Data: 2011-08-29 12:23:58
    Temat: Re: Alternatywa dla gimpa pod windows?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/08/2011 13:22, Marcin [3M] wrote:

    > Użytkownik "wZrokowiec" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    > Osobiscie sadze, ze w projekt Gimpa pompowane sa dosc duze pieniadze
    > glownie od... Adobe. Dlaczego? Bo niby jaka sila przeszkadza tworcom
    > Gimpa wprowadzic obsluge CMYKa?
    >
    > OIMW jest to po prostu patent...

    CMYK jest opatentowany?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 22. Data: 2011-08-29 13:11:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-29 12:22, Kosu pisze:
    > Każdą rzecz możesz zrobić dobrze albo źle. Często nie odbija się to w
    > ogóle na koszcie czy czasie pracy. Przykładem są ikony: można wziąć
    > gotowe świetne projekty z płatnej konkurencji i minimalnie zmodyfikować.
    > Co zrobili programiści? Zrobili swoje od zera. Fatalne.

    Zawsze można poprawić :)
    W Thunderbirdzie mam kilka swoich ikon, bo mnie wkurzała nieczytelność
    oryginalnych.

    --
    pozdrawia Adam
    /sukces w życiu? - znaleźć stałą przyjemność, do której jest z czego

  • 23. Data: 2011-08-29 13:11:15
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-27 16:27, Mateusz Ludwin pisze:
    > Coś darmowego, w miarę lekkiego, z większymi możliwościami niż Paint.net

    Inkascape?
    pwz

  • 24. Data: 2011-08-29 14:00:55
    Od: Kosu <6...@e...pl>

    On 2011-08-29 15:11, Janko Muzykant wrote:
    > Zawsze można poprawić :)
    > W Thunderbirdzie mam kilka swoich ikon, bo mnie wkurzała nieczytelność
    > oryginalnych.

    No jakbym usiadł na miesiąc, to pewnie napisałbym sobie własny program
    idealnie dopasowany do potrzeb. Tyle że pisanie edytorów graficznych nie
    jest ani moim zawodem ani hobby. Moim hobby jest robienie zdjęć, a
    obróbkę traktuję jak znienawidzoną konieczność. Póki miałem pirackiego
    PSa to jeszcze jakoś mi to szło. Od czasu "moralnej rewolucji" (:))
    zdjęcia czekają w kolejce. Długo. Mam jeszcze jakiś katalog
    nieobrobionych wakacji 2009 :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 25. Data: 2011-08-29 14:59:32
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    http://www.gimpuj.info/index.php?topic=18548.5;wap2

  • 26. Data: 2011-08-29 15:17:40
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 29.08.2011 16:59, Marcin [3M] wrote:

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > http://www.gimpuj.info/index.php?topic=18548.5;wap2

    Na CMYK nie da się pracować na monitorze, zawsze to będzie konwersja do
    przestrzeni monitora. No chyba, że ktoś wprowadzi monitor odbijający
    światło i będzie e-ink w 4 kolorach (a co z kolorami specjalnymi?).

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 27. Data: 2011-08-29 16:32:29
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    kamil napisał:
    > Ikony jak ikony, czytelne za cholere nie są, ale ten pierdylion okienek,
    > każde na osobny toolbar, które ciągle gdzies giną jedno pod drugim. Kto
    > to projektował?

    GIMP jest głównie rozwijany na systemach z o wiele bardziej
    zaawansowanymi menedżerami okien gdzie można ten akurat element sobie
    bardzo precyzyjnie ustawić. Pod windows to faktycznie masakra.

    m.

  • 28. Data: 2011-08-29 17:57:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/08/2011 17:32, Mikolaj Machowski wrote:

    > GIMP jest głównie rozwijany na systemach z o wiele bardziej
    > zaawansowanymi menedżerami okien gdzie można ten akurat element sobie
    > bardzo precyzyjnie ustawić. Pod windows to faktycznie masakra.

    I które to systemy mają w porywach 2% udziału w rynku..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 29. Data: 2011-08-29 18:17:02
    Od: Kosu <6...@e...pl>

    On 2011-08-29 19:57, kamil wrote:
    > I które to systemy mają w porywach 2% udziału w rynku..

    W czym może 10% w ogóle wie o możliwości jakiegoś bardzo precyzyjnego
    ustawiania w zaawansowanych menedżerach okiech :)

    A tak zupełnie poważnie (bo z linuxami nie miałem już dość długo
    kontaktu... na szczęście :)) - co takiego można zrobić z tym smutnym
    wielookienkowym interfejsem?

    Pierwsze zdjęcie na jakie wpadłem:
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/G
    imp-gnome-2.2.8.png
    Wygląda identycznie. No poza faktem, że to jest GIMP 2.2 i ma jeszcze w
    miarę przyzwoite ikony.

    pozdrawiam,
    PK

  • 30. Data: 2011-08-29 19:04:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/08/2011 19:17, Kosu wrote:

> [...]
    imp-gnome-2.2.8.png
    > Wygląda identycznie. No poza faktem, że to jest GIMP 2.2 i ma jeszcze w

    Nadal jest smutny i mało wygodny, do tego te linuxowe paski przewijania
    i dropboxy, które nie wiadomo czemu zajmują po 100 pikseli w każdą
    stronę, przez co na zdjęcie zostaje okienko wielkości tego, w którym
    grało się w Dooma na 386sx. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil