-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Marynarz" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Alternator - trochę zawiłe.
Date: Fri, 9 Sep 2011 19:21:39 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 35
Message-ID: <j4dlbi$j49$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host86-172-183-238.range86-172.btcentralplus.com
X-Trace: news.onet.pl 1315592370 19593 86.172.183.238 (9 Sep 2011 18:19:30 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Sep 2011 18:19:30 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
X-Antivirus: avast! (VPS 110909-0, 2011-09-09), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2397521
[ ukryj nagłówki ]Witam jegomości.
Mam tutaj taki mały problemik: samochód golf4 1.4 16V
Jakiś tydzień temu miałem problem z immo. Po pracy nie mogłem odpalić auta -
immo całkowicie nie rozpoznawał kluczyka. Przeczuwając już problemy z
immobilazerem musiałem zostawić auto na noc.
Po lekturze na necie się dowiedziałem żeby jednak na początek sprawdzić
akumulator - za małe napięcie może wywoływać konfliky. O dziwo po
doładowaniu aku wszystko wróciło do normy ! Następnym podejrzanym był
alternator - zresztą tak już było w tym samochodzie i tak jest do dzisiaj:
po odpaleniu słabo świecą światła i słabo chodza wycieraczki - po
przygazówce wszystko niby było lepiej.
Teraz: zakupiłem czujnik do zapalniczki no i są pomiary:
1. bez pracy napięcia jest ok 12.5 - czyli w miarę w normie
2. po odpaleniu (bez gazu) napięcie nawet potrafi trochę spaść - do 11.5 -
12
3. Następnie robie gaz do 3 RPM i napięcie rośnie do 14 - 14.3 i tak już
zostaje nawet na biegu jałowym.
Co do jasnej ciasnej obstawiacie ??
Regulator napięcie ?? - jezeli tak to potem nie trzymał by napięcia.
Szczotki ?? - według mnie uwalone wogóle by nie działały ..
Czujnik sprawdziłem też u kolegi w innym Vagu i u niego jest cacy - zaraz po
odpaleniu bez zadnych przygazowek jest pow 14.
Dzieki za wszystko pomysly, mam drugi urzywany alternator i jutro sie biore
za wymianę.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=