eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlternator - trochę zawiłe.Alternator - trochę zawiłe.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Marynarz" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Alternator - trochę zawiłe.
    Date: Fri, 9 Sep 2011 19:21:39 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <j4dlbi$j49$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host86-172-183-238.range86-172.btcentralplus.com
    X-Trace: news.onet.pl 1315592370 19593 86.172.183.238 (9 Sep 2011 18:19:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Sep 2011 18:19:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Antivirus: avast! (VPS 110909-0, 2011-09-09), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2397521
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam jegomości.

    Mam tutaj taki mały problemik: samochód golf4 1.4 16V

    Jakiś tydzień temu miałem problem z immo. Po pracy nie mogłem odpalić auta -
    immo całkowicie nie rozpoznawał kluczyka. Przeczuwając już problemy z
    immobilazerem musiałem zostawić auto na noc.
    Po lekturze na necie się dowiedziałem żeby jednak na początek sprawdzić
    akumulator - za małe napięcie może wywoływać konfliky. O dziwo po
    doładowaniu aku wszystko wróciło do normy ! Następnym podejrzanym był
    alternator - zresztą tak już było w tym samochodzie i tak jest do dzisiaj:
    po odpaleniu słabo świecą światła i słabo chodza wycieraczki - po
    przygazówce wszystko niby było lepiej.

    Teraz: zakupiłem czujnik do zapalniczki no i są pomiary:
    1. bez pracy napięcia jest ok 12.5 - czyli w miarę w normie
    2. po odpaleniu (bez gazu) napięcie nawet potrafi trochę spaść - do 11.5 -
    12
    3. Następnie robie gaz do 3 RPM i napięcie rośnie do 14 - 14.3 i tak już
    zostaje nawet na biegu jałowym.

    Co do jasnej ciasnej obstawiacie ??

    Regulator napięcie ?? - jezeli tak to potem nie trzymał by napięcia.
    Szczotki ?? - według mnie uwalone wogóle by nie działały ..



    Czujnik sprawdziłem też u kolegi w innym Vagu i u niego jest cacy - zaraz po
    odpaleniu bez zadnych przygazowek jest pow 14.

    Dzieki za wszystko pomysly, mam drugi urzywany alternator i jutro sie biore
    za wymianę.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: