  • 31. Data: 2009-05-16 11:34:34
    Temat: Re: Allegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:gum88h$efu$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Mnie interesuja jedno - dlaczego Autor nie wydal trzeciego wydania
    > w przewspanialym, kultowym wydawnictwie tylko w zwyklym Helionie? ;)

    Będę strzelał:
    bo "zatrudnił zawodowca?" :-)
    Cytując klasyków obciachu pl.rec.foto
    tomekk

  • 32. Data: 2009-05-16 12:01:24
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Czarek pisze:
    > Jeśli ktoś ma ochotę na kultową "Książkę o fotografowaniu" Andrzeja
    > Mroczka, porządne wydanie II, nie jakiś tam Helion po 38,50 za
    > kilogram :-) to informuję, że wystawiłem od 1 zł, bez ceny minimalnej:

    Pokaż aukcję, gdzie cena dochodziła do 300zł za tę książkę, bo mam
    wrażenie, że Ci się jedno zero więcej wlepiło, albo zapomniałeś gdzieś o
    przecinku podając cenę.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 33. Data: 2009-05-16 12:52:04
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-05-16 14:01:24 +0200, dominik <n...@d...kei.pl> said:

    > Pokaż aukcję, gdzie cena dochodziła do 300zł za tę książkę, bo mam
    > wrażenie, że Ci się jedno zero więcej wlepiło, albo zapomniałeś gdzieś
    > o przecinku podając cenę.

    <http://paa.pl/ksizka_o_fotografowaniu_andrzej_a_mro
    czek-492865785.html>
    No może nie pod trzysta, ale pod dwieście.
    Nie chce mi się szukać tych droższych.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2009-05-16 13:01:47
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-05-16 14:52:04 +0200, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

    > <http://paa.pl/ksizka_o_fotografowaniu_andrzej_a_mro
    czek-492865785.html>
    > No może nie pod trzysta, ale pod dwieście.
    > Nie chce mi się szukać tych droższych.

    <http://paa.pl/ksiazka_o_fotografowaniu_andrzej_a_mr
    oczek-386664690.html>
    A niech tam. Specjalnie dla Ciebie.

  • 35. Data: 2009-05-16 13:11:41
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 16 Maj, 12:23, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:

    > Myślę, że Helion ma na tyle dobrą sprzedaż przez internet, m.in. darmową
    > wysyłkę, że było by to dla Ciebie nieopłacalne.

    Czyli wszyscy inni, którzy sprzedają przez Internet, czy to we
    własnych sklepach, czy przez Allegro, dokładają do interesu? A może
    masz inne wytłumaczenie faktu, że tyle osób ma w ofercie tę książkę?

    > ROTFL Jak mogę udowodnić coś czemu zaprzeczam?

    E, no co Ty, trzymaj poziom :-> Zaprzeczasz moim słowom, więc
    udowodnij, że nie mam racji.

    > Merytoryczny. Typografia jest w sumie identyczna,

    Już po okładce widać, że jest zupełnie inna :-> I jeszcze Ci powiem,
    że gdyby nie stanowczy upór Mroczka, to okładka byłaby podobna do
    pozostałych Heliona.

    > cyt.: "Jeśli ktoś ma ochotę na kultową "Książkę o fotografowaniu" Andrzeja
    > Mroczka, porządne wydanie II, nie jakiś tam Helion po 38,50 za
    > kilogram",
    > Mam Ci zrobić rozbiór i analizę tego zdania, czy sam przyznasz jaki ma
    > wydźwięk?

    Tak, bardzo proszę, jestem ciekaw Twojej interpretacji, co autor
    chciał powiedzieć :-)

    > Tu nie chodzi o cenę, tylko o zasady moralne.

    Jak na razie, to nie widzę nic niemoralnego w sprzedawaniu dobrych
    rzeczy i mówieniu, że są dobre. Jak nie wierzysz, to zadaj sobie
    trochę trudu i wyciągnij z Internetu opinie o tych dwóch wydaniach.

    > A co do ceny, to sądząc po
    > poniższym cytacie spodziewałeś się wiele wyższej.

    Wszystkie swoje prywatne rzeczy wystawiam od 1 zł, bez ceny minimalnej
    i nie zakładam z góry uzyskania żadnej, konkretnej ceny.

    > A ty możesz stwierdzić, że tobie czyta się gorzej i co z tego? Problem
    > tkwi tylko w tym, że ty reklamujesz swój towar.

    Nie; wydanie II, z drugiej ręki, nie tylko ja sprzedają, bywają też
    inne oferty. Nie mam monopolu na tę książkę, więc nie możesz mi
    zarzucać, że to mój towar. To jest mój egzemplarz, a to co innego.
    Gdybym napisał, że to jest unikalny egzemplarz, nie to, co inne, to
    wtedy mógłbyś mieć do mnie pretensję.

    > A jak już inni napisali to
    > co u Czarka zawsze musi być "jedyne", "super" i "najlepsze".

    Tak, bo Czarek byle howna się nie tyka. Proste, tylko mylisz przyczynę
    ze skutkiem :-)

    > Tak - broszurowa okładka,

    Dla mnie to nie jest wada i nie ma nic wspólnego z estetyką; jeśli
    już, to z trwałością.

    > zresztą wkurzyłeś mnie i zrobiłem zdjęcie, żeby każdy mógł sobie porównać:
    > http://ostbahn.pl/temp/mroczek.jpg

    Świetnie, dzięki, tego mi brakowało :-)
    Jeśli nadal będziesz twierdził, że typografia nowej książki jest
    lepsza od wydania II, to powiem, że kompletnie się na tym nie
    znasz ;-)

    > W odróżnieniu od twojego - obiektywnego.

    Ja podałem fakty, a te raczej nie bywają subiektywne czy obiektywne.
    Jak dotąd nie podważyłeś żadnego z faktów.

    Czarek

  • 36. Data: 2009-05-16 13:15:33
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 16 Maj, 13:23, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:

    > Mnie interesuja jedno - dlaczego Autor nie wydal trzeciego wydania
    > w przewspanialym, kultowym wydawnictwie tylko w zwyklym Helionie? ;)

    Nie zdradzę tajemnicy jeśli powiem, że od Helionu dostał najlepsze
    warunki finansowe. I Twoje ulubione wydawnictwo wcale nie było jedynym
    konkurentem Helionu. Natomiast uważam w dużej części za swoją zasługę,
    że III wydanie w ogóle się ukazało. Tylko ja i Andrzej wiemy, ile go
    molestowałem, żeby jednak wydał to raz jeszcze ;-)

    Czarek

    PS A może pogadamy, czemu w II wydaniu została usunięta reklama
    Jedynie Słusznego Skanerzysty? :-)

  • 37. Data: 2009-05-16 13:17:38
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 16 Maj, 14:01, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

    > Pokaż aukcję, gdzie cena dochodziła do 300zł za tę książkę, bo mam
    > wrażenie, że Ci się jedno zero więcej wlepiło, albo zapomniałeś gdzieś o
    > przecinku podając cenę.

    Sam sobie znajdź, albo spytaj starszych :)
    Mogę Cię tylko wkurzyć mówiąc, że ostatni egzemplarz II wydania, z
    odręcznym poręczeniem Autora, sprzedał się za 999,00 zł. I mam na to
    dowód ;)

    Czarek

  • 38. Data: 2009-05-16 13:33:56
    Od: Czarek <4...@g...de>

    wrote:

    > cyt.: "Z tych trzech, najlepsze i najbardziej poszukiwane, jest właśnie
    > wydanie II, w miękkiej okładce. Poprawiono w nim błędy wydania pierwszego,
    > dołożono indeks, zmieniono część zdjęć, dodano nowe. To wydanie osiągało
    > ceny aukcyjne nawet do 300 zł"

    To zacytujmy jeszcze dalszy opis, będzie kompletny pogląd na sprawę :-

    "Nie będę opisywał, co znajduje się w tej książce i dlaczego wiele
    osób tak bardzo chce ją mieć. Uważam, że jeśli ktoś będzie licytował,
    to zna tę książkę, przynajmniej o niej słyszał. Jeśli ktoś jej nie zna
    - niech nie licytuje, szkoda książki; lepiej, żeby trafiła we właściwe
    ręce :-)"

    Czarek

  • 39. Data: 2009-05-16 14:26:01
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    > Pokaż aukcję, gdzie cena dochodziła do 300zł za tę książkę, bo mam
    > wrażenie, że Ci się jedno zero więcej wlepiło, albo zapomniałeś gdzieś
    > o przecinku podając cenę.

    Mam chyba wydanie pierwsze. Wydawnictwo Watra Warszawa. Sam tekst, ze
    zdjeciami na koncu ksiazki. To chyba jest najbardziej kultowe? Moge
    sprzedac za 600,- Sa chetni?

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 40. Data: 2009-05-16 15:36:17
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Użytkownik "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> napisał w wiadomości

    > Mam chyba wydanie pierwsze. Wydawnictwo Watra Warszawa. Sam tekst, ze
    > zdjeciami na koncu ksiazki. To chyba jest najbardziej kultowe? Moge
    > sprzedac za 600,- Sa chetni?

    Jakby było więcej chętnych, to ja też mogę sprzedać. Super kultowe wydanie
    pierwsze! Limitowane, potem były już tylko mniej kultowe wydania dla
    lamerów! Kto się zna to od nas kupi.
    Myślę, że 2 jeleni to spokojnie znajdziemy na grupie :-)
    Jak coś to jeszcze mogę na stoisku antykwarycznym poszukać. Pewnie by się
    znalazła...
    tomekk