  • 41. Data: 2009-05-16 17:49:15
    Temat: Re: Allegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 16 May 2009 06:15:33 -0700 (PDT), Czarek napisał(a):

    > PS A może pogadamy, czemu w II wydaniu została usunięta reklama
    > Jedynie Słusznego Skanerzysty? :-)

    Pogadajcie, chetnie posłucham :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ gg: 3524356

  • 42. Data: 2009-05-16 17:50:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 15 May 2009 01:11:43 -0700 (PDT), Czarek napisał(a):

    > benzynowej, inni chodzą do drogiej restauracji, a jeszcze inni, chyba
    > nieliczni, wolą poświęcić czas i energię oraz wykorzystać swoje
    > umiejętności, żeby przyrządzić smaczny posiłek w domu.
    > A propos - Adaś, dawno nie było żuru :-)

    Zapraszam do Kęszycy, zrobię :D
    Dzisiaj było tylko spaghetti bolognese, ale to śmierć i cierpienie,
    dokładkę proszę ;)

  • 43. Data: 2009-05-16 17:52:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 16 May 2009 17:36:17 +0200, tomekk napisał(a):

    > Jakby było więcej chętnych, to ja też mogę sprzedać. Super kultowe wydanie
    > pierwsze! Limitowane, potem były już tylko mniej kultowe wydania dla
    > lamerów! Kto się zna to od nas kupi.
    > Myślę, że 2 jeleni to spokojnie znajdziemy na grupie :-)
    > Jak coś to jeszcze mogę na stoisku antykwarycznym poszukać. Pewnie by się
    > znalazła...

    A ja myślę, że na sprzedawaniu znacie się tak samo, jak na fotografowaniu.
    Dlatego też w obydwóch dziedzinach macie podobne efekty.

  • 44. Data: 2009-05-16 19:26:13
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Czarek pisze:
    > Sam sobie znajdź, albo spytaj starszych :)

    Kuba podał linka, ale to że znajdują się tacy z gestem nie znaczy, że u
    Ciebie licytował będę w podobnej kwocie, tym bardziej że książkę mam,
    kupioną za znacznie rozsądniejsze pieniądze.

    > Mogę Cię tylko wkurzyć mówiąc, że ostatni egzemplarz II wydania, z
    > odręcznym poręczeniem Autora, sprzedał się za 999,00 zł. I mam na to
    > dowód ;)

    Nie wkurzysz mnie - wybitnie mi to drynda, chociażby poszła za 999 tysięcy.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 45. Data: 2009-05-16 19:37:22
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 16 Maj, 21:26, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

    > Kuba podał linka,

    Nieświadomość istoty rzeczy nie mąci jasności poglądów ;-) Jeśli
    chcesz, żeby Cię poważnie traktowano, to musisz trochę poćwiczyć
    rozumienie literek.

    > ale to że znajdują się tacy z gestem nie znaczy, że u
    > Ciebie licytował będę w podobnej kwocie,

    A na diabła mi Twoje licytowanie??? :->

    > Nie wkurzysz mnie - wybitnie mi to drynda,

    To po co zabierasz głos?
    A "drynda", to po prostu dorożka. Znów używasz słów, których nie
    rozumiesz :-)

    Czarek

  • 46. Data: 2009-05-16 19:38:26
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    > Czyli wszyscy inni, którzy sprzedają przez Internet, czy to we
    > własnych sklepach, czy przez Allegro, dokładają do interesu? A może
    > masz inne wytłumaczenie faktu, że tyle osób ma w ofercie tę książkę?

    Inni mniejszą prowizją się zadowalają? U ciebie wszystko jest "naj" to i
    prowizja pewnie też.

    Zresztą EOT, bo to nie ma sensu. Weź sobie tylko pod uwagę, że Polacy mają
    już dość słuchania prania
    brudów i kampanii negatywnej. Na drugi raz nie opowiadaj jaki to produkt
    konkurencji jest "be", bo wszyscy mają już tego dość.

  • 47. Data: 2009-05-16 19:41:54
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 16 Maj, 21:38, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:

    >Weź sobie tylko pod uwagę, że Polacy mają

    Ajwaj, jakie wielkie słowa... mówisz w imieniu wszystkich Polaków? Ale
    nie jesteś Napoleonem? :-)

    > już dość słuchania prania brudów i kampanii negatywnej.

    To zwróć uwagę tym, którzy tę pustą dyskusję wyprodukowali, m.in.
    sobie ;)

    Czarek

  • 48. Data: 2009-05-16 20:16:50
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    wiadomości news:1o3j0ffxvgbkh.dlg@oldfield.org.pl...

    > A ja myślę, że na sprzedawaniu znacie się tak samo, jak na fotografowaniu.
    > Dlatego też w obydwóch dziedzinach macie podobne efekty.

    Internetowy ekspert wydał opinię.
    Chyba się potne! :)
    tomekk

  • 49. Data: 2009-05-16 20:18:03
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Czarek pisze:
    > Nieświadomość istoty rzeczy nie mąci jasności poglądów ;-) Jeśli
    > chcesz, żeby Cię poważnie traktowano, to musisz trochę poćwiczyć
    > rozumienie literek.

    Ty jeśli chcesz być poważnym, szanowanym i polecanym sprzedawcą to naucz
    się elementarnej kultury i szacunku do potencjalnych klientów.

    > A na diabła mi Twoje licytowanie??? :->

    Tak jak mi na diabła Twoja wielka łaska i profesjonalne usługi wraz z
    trybemm buractwa, chamstwa i braku kultury.

    > To po co zabierasz głos?
    > A "drynda", to po prostu dorożka. Znów używasz słów, których nie
    > rozumiesz :-)

    Chyba jednak zrozumiałeś jakie słowo miało to naśladować (tak,
    zamierzenie), nie przeszkodziło Ci to jednak w tym, żeby chwilkę dalej
    wyszedł z Ciebie prostak i zaczął się wymądrzać.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 50. Data: 2009-05-16 22:17:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 16 May 2009 22:16:50 +0200, tomekk napisał(a):

    > Internetowy ekspert wydał opinię.
    > Chyba się potne! :)

    Zyg zyg zyg :P