eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaAllegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. IIRe: Allegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
    From: Czarek <4...@g...de>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa,pl.rec.foto
    Subject: Re: Allegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
    Date: Sat, 16 May 2009 06:11:41 -0700 (PDT)

    On 16 Maj, 12:23, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:

    > Myślę, że Helion ma na tyle dobrą sprzedaż przez internet, m.in. darmową
    > wysyłkę, że było by to dla Ciebie nieopłacalne.

    Czyli wszyscy inni, którzy sprzedają przez Internet, czy to we
    własnych sklepach, czy przez Allegro, dokładają do interesu? A może
    masz inne wytłumaczenie faktu, że tyle osób ma w ofercie tę książkę?

    > ROTFL Jak mogę udowodnić coś czemu zaprzeczam?

    E, no co Ty, trzymaj poziom :-> Zaprzeczasz moim słowom, więc
    udowodnij, że nie mam racji.

    > Merytoryczny. Typografia jest w sumie identyczna,

    Już po okładce widać, że jest zupełnie inna :-> I jeszcze Ci powiem,
    że gdyby nie stanowczy upór Mroczka, to okładka byłaby podobna do
    pozostałych Heliona.

    > cyt.: "Jeśli ktoś ma ochotę na kultową "Książkę o fotografowaniu" Andrzeja
    > Mroczka, porządne wydanie II, nie jakiś tam Helion po 38,50 za
    > kilogram",
    > Mam Ci zrobić rozbiór i analizę tego zdania, czy sam przyznasz jaki ma
    > wydźwięk?

    Tak, bardzo proszę, jestem ciekaw Twojej interpretacji, co autor
    chciał powiedzieć :-)

    > Tu nie chodzi o cenę, tylko o zasady moralne.

    Jak na razie, to nie widzę nic niemoralnego w sprzedawaniu dobrych
    rzeczy i mówieniu, że są dobre. Jak nie wierzysz, to zadaj sobie
    trochę trudu i wyciągnij z Internetu opinie o tych dwóch wydaniach.

    > A co do ceny, to sądząc po
    > poniższym cytacie spodziewałeś się wiele wyższej.

    Wszystkie swoje prywatne rzeczy wystawiam od 1 zł, bez ceny minimalnej
    i nie zakładam z góry uzyskania żadnej, konkretnej ceny.

    > A ty możesz stwierdzić, że tobie czyta się gorzej i co z tego? Problem
    > tkwi tylko w tym, że ty reklamujesz swój towar.

    Nie; wydanie II, z drugiej ręki, nie tylko ja sprzedają, bywają też
    inne oferty. Nie mam monopolu na tę książkę, więc nie możesz mi
    zarzucać, że to mój towar. To jest mój egzemplarz, a to co innego.
    Gdybym napisał, że to jest unikalny egzemplarz, nie to, co inne, to
    wtedy mógłbyś mieć do mnie pretensję.

    > A jak już inni napisali to
    > co u Czarka zawsze musi być "jedyne", "super" i "najlepsze".

    Tak, bo Czarek byle howna się nie tyka. Proste, tylko mylisz przyczynę
    ze skutkiem :-)

    > Tak - broszurowa okładka,

    Dla mnie to nie jest wada i nie ma nic wspólnego z estetyką; jeśli
    już, to z trwałością.

    > zresztą wkurzyłeś mnie i zrobiłem zdjęcie, żeby każdy mógł sobie porównać:
    > http://ostbahn.pl/temp/mroczek.jpg

    Świetnie, dzięki, tego mi brakowało :-)
    Jeśli nadal będziesz twierdził, że typografia nowej książki jest
    lepsza od wydania II, to powiem, że kompletnie się na tym nie
    znasz ;-)

    > W odróżnieniu od twojego - obiektywnego.

    Ja podałem fakty, a te raczej nie bywają subiektywne czy obiektywne.
    Jak dotąd nie podważyłeś żadnego z faktów.

    Czarek