  • 21. Data: 2012-11-09 12:09:09
    Temat: Re: Aktywna redukcja szumow.
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 08/11/2012 17:32, m...@w...pl wrote:
    > Nie moge sie oprzec wrazeniu ze kolega Cezar nigdy tych sluchawek na uszach nie
    mial a jedynym celem tego watku jest reklama.

    Tak. Nie mam co robic tylko w wolnym czasie reklamuje produkty których
    nigdy nie dotykałem, nie miałem na uszach a do tego reklemuje firmę,
    którą nie za specjalnie lubię.

    c.

  • 22. Data: 2012-11-09 12:14:14
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 08/11/2012 20:28, Ghost wrote:

    > Uzytkownik <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Bradzo mozliwie.
    >
    > W ramach rownowagi - na amazone zjechane doszczetnie, to gowno jest
    > nietrwale i kosztuje o rzad wielkosci za duzo.

    To ze kosztuje duzo i jest nietrwałe to nie znaczy ze nie działa. Miałem
    to na uszach przez chwile w paryskim metrze, w jadącym wagonie i moge
    potwierdzic ze działa.
    Sam bym ich oczywiscie nie kupił. szkoda tyle kasy na słuchawki.

    c.