  • 1. Data: 2012-11-04 23:12:30
    Temat: Scalaczek
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    Witam, pisałem tu kiedys o zbyt cicho chodzącym Raikko Dance. Rozkręciłem
    łobuza i w środku siedzi scalak co ma opis TA 8004 - kurde albo TA 80004
    i w drugiej linijce HC 1008.

    Googlarka nic nie wypluwa. Cóż to za łobuz?

  • 2. Data: 2012-11-05 00:18:38
    Temat: Re: Scalaczek
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andy Niwinski" <a...@i...pl> wrote in message
    > Witam, pisałem tu kiedys o zbyt cicho chodzącym Raikko Dance.

    Czemu zatem nie podłączyłeś tej wypowiedzi pod tamten wątek?

    > Rozkręciłem łobuza i w środku siedzi scalak co ma opis TA 8004 - kurde
    > albo TA 80004 i w drugiej linijce HC 1008.
    >
    > Googlarka nic nie wypluwa. Cóż to za łobuz?

    A ile ma nóg ten scalaczek z którego odpisałeś napis TA8004?
    I czemu googlarka miałaby nic nie wypluć u Ciebie skoro wypluwa u mnie?
    http://datasheet.seekic.com/PdfFile/TA8/TA8004_TOSHI
    BA_Toshiba_Semiconductor.pdf

  • 3. Data: 2012-11-05 10:34:17
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    >
    > A ile ma nóg ten scalaczek z którego odpisałeś napis TA8004?
    > I czemu googlarka miałaby nic nie wypluć u Ciebie skoro wypluwa u mnie?
    E, tego to mi też googlarka pokazała. To był robaczek, znaczy się leżący ,
    kurde, nie zrobiłem zdjęcia. Ale miał chyba z po 8 nóżek na stronę.

  • 4. Data: 2012-11-05 11:43:24
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Andy Niwinski" <a...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > E, tego to mi też googlarka pokazała. To był robaczek, znaczy się leżący ,
    > kurde, nie zrobiłem zdjęcia. Ale miał chyba z po 8 nóżek na stronę.
    No, tak sprytnie wkładałem dzisiaj wtyczkę usb, że wyłamałem gniazdo. Więc
    mam fotki:
    http://imageshack.us/photo/my-images/201/plytek3.jpg
    /
    http://imageshack.us/photo/my-images/90/plytek2.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/515/plytek1.jpg
    /

  • 5. Data: 2012-11-05 14:19:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    BA_Toshiba_Semiconductor.pdf

    Szkoda że tak od razu nie napisałeś.

    > No, tak sprytnie wkładałem dzisiaj wtyczkę usb, że wyłamałem gniazdo.
> [...]

    Niestety.

  • 6. Data: 2012-11-07 18:23:43
    Od: jan kowalski <d...@g...com>

    On 4 Lis, 23:12, "Andy Niwinski" <a...@i...pl> wrote:
> [...]
    > i w drugiej linijce HC 1008.
    >
    > Googlarka nic nie wypluwa. Cóż to za łobuz?

    Nie twierdze ze nie zdobedziedz noty aplikacyjnej, ale:) szukanie
    moze byc bezcelowe.
    Kilka razy mialem podobne sytuacje, chcialem wykorzystac fabryczne
    drivery mitsubishi, uklady byly zmontowane
    na metalowych plytach z zamontowanym silnikiem. Wszystko pieknie do
    momentu kiedy przyszlo znalezc pdfa.
    Na stronie producenta cisza, byly podobne uklady rozniace sie jedna
    koncowa cyfra.
    To probowalem dopasowac najbardziej podobna note do swojego ukladu.
    Wygladalo to tak jakby producent na zamowienie obrocil strkture
    wewnatrz ukladu o 90 stopni. Dopiero wtedy jedna z not aplikacyjnych
    prawie pokrywala sie z pinologia ukladu. Odpuscilem sobie cala zabawe.
    Drugi przypadek to ladowarka z "prawie" picem, to prawie polegalo na
    tym ze obudowa byla oznaczona pic16f676 bez logo microchipa, piny
    zasilajace nie mialy pokrycia z pdfem.

    Maxim do czesci swoich ukladow daje noty tylko na meila.

  • 7. Data: 2012-11-09 14:24:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jan kowalski" <d...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    > Maxim do czesci swoich ukladow daje noty tylko na meila.

    Do których? Podasz przykład takich układów?

  • 8. Data: 2012-11-09 22:29:21
    Od: jan kowalski <d...@g...com>

    > Do ktorych? Podasz przyklad takich ukladow?

    W 2008r. o pdfa max8685 musialem pisac na meila. Teraz widze ze jest
    jawny.
    To ze nie umiescili na swojej stronie pdfa wydalo mi sie dziwne.