  • 1. Data: 2012-11-06 11:10:55
    Temat: Aktywna redukcja szumow.
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    Witam,

    Mialem wlasnie cos takiego na uszach: Bose QuietComfort 3.
    Po włączeniu systemu redukcji szumów praktycznie odłączają człowieka od
    świata zewnętrznego - jest kompletna cisza. Mają wbudwane mikrofony na
    zewnątrz i w wewnątrz, porównują dzwieki i "odgrywają" róznice w
    przeciwfazie. Ciekawi mnie jaki to ma wpływ na człowieka czy jest to
    zupełnie obojętne czy jednak mózg na to jakoś reaguje.

    Swoją drogą, chyba godzies na elektrodzie czytutaj ktoś robił system
    redukcji hałasu do malucha, działający na podobnej zasadzie. Ktoś wie
    jak sie ten projekt skończył?

    c.

  • 2. Data: 2012-11-06 11:29:26
    Temat: Re: Aktywna redukcja szumow.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@t...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Swoją drogą, chyba godzies na elektrodzie czytutaj ktoś robił system
    > redukcji hałasu do malucha, działający na podobnej zasadzie. Ktoś wie jak
    > sie ten projekt skończył?

    Mój znajomy ma taki system do malucha z nadania genetycznego. Wzrost dwa
    metry pięć centymetrów. Kolana.

    Marek

  • 3. Data: 2012-11-06 12:42:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > przeciwfazie. Ciekawi mnie jaki to ma wpływ na człowieka czy jest to
    > zupełnie obojętne czy jednak mózg na to jakoś reaguje.

    Zalezy czy jest naprawde kompletnie cicho, musialbys chwile w nich
    posiedziec. Absolutnie calkowita cisza nie jest zdrowa.

  • 4. Data: 2012-11-06 14:11:40
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiul<@wp.pl>

    http://hyperreal.info/node/1211

    --
    nic do powiedzenia
    www.wojtiuk.pl

  • 5. Data: 2012-11-06 14:16:55
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiul<@wp.pl>

> [...]
    > przeciwfazie. Ciekawi mnie jaki to ma wpływ na człowieka czy jest to
    > zupełnie obojętne czy jednak mózg na to jakoś reaguje.

    http://alicjaczyrska.blogspot.com/2012_04_01_archive
    .html

    --
    nic do powiedzenia
    www.wojtiuk.pl

  • 6. Data: 2012-11-06 15:34:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Mój znajomy ma taki system do malucha z nadania genetycznego.
    > Wzrost dwa metry pięć centymetrów. Kolana.

    Dobrze, że znajomy nie jest pasikonikiem. Pasikoniki mają uszy
    zamontowne w kolanach -- takie to jest genetyczne nadanie.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2012-11-06 17:44:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Float_REST

  • 8. Data: 2012-11-06 19:31:23
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 06.11.2012 11:10, Cezar pisze:
> [...]
    >
    > Swoją drogą, chyba godzies na elektrodzie czytutaj ktoś robił system
    > redukcji hałasu do malucha, działający na podobnej zasadzie. Ktoś wie

    czy da się tak wyciszyć muzykę sąsiadów? Poziom gosu jest taki że da się
    rozpoznać co grają

    ToMasz

  • 9. Data: 2012-11-06 19:58:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:5099577b$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...

    > czy da się tak wyciszyć muzykę sąsiadów? Poziom gosu jest taki że da się
    > rozpoznać co grają

    Caly dzien w sluchawkach? Jestes pewien koncepcji?

  • 10. Data: 2012-11-07 09:33:22
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Caly dzien w sluchawkach? Jestes pewien koncepcji?

    A dlaczego w sluchawkach - nie da sie przylozyc mikrofonu
    do sciany, obok odpowiednio duzy glosnik generujacy "black sound"?

    I tu nasuwa mi sie pomysl - jakby napisac tak oprogramowanie,
    zeby zmienialo dzwiek naplywajacy w kakofonie, albo w disco-polo :)