    From: zly <b...@N...fm>
    Subject: Africa Twin
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Date: Thu, 15 Sep 2011 13:28:55 +0200

    Witam
    Ktoś mi powie czemu to cholerstwo jest takie drogie? :) Ja rozumiem, że
    legenda itp, ale ludzie wystawiają często 15 letnie sprzęty, które nie są
    wcale jakieś super hiper dopieszczone i wymagają zazwyczaj sporego wkładu,
    za często ponad 15 tys.
    Oczywiście o targowaniu się nie ma mowy, bo "wcale im nie zależy na
    sprzedaży" - usłyszałem coś takiego już 3 razy.
    Jeszcze żeby to się sprzedawało, ale o wartości towaru decyduje zasadniczo
    rynek. A ten pokazuje, że te same sprzęty są wystawiane od kilku miesięcy i
    wcale nie ma chętnych do kupna za tę wymyśloną kwotę.
    Zakładam, że działa to tak, że ktoś przed wystawieniem sprzętu patrzy po
    ile wystawiają inni. Tylko nie zdaje sobie sprawy, że ci inni nie mogą
    sprzedać go za taką cenę. A potem padają argumenty w stylu "wiem co
    sprzedaję, i nie puszczę taniej"
    I tak sobie siedzę i szukam i nie da rady kupić nic fajnego w sensownej
    cenie :/
    --
    marcin