  • Data: 2011-09-15 22:19:17
    Temat: Re: Africa Twin
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 00:00:18 +0200, Tomek Wozniakowski napisał(a):

    > Sorry, ale jak Ciebie czytam, to sie gubie.

    > W koncu chcesz kupic Africe, czy chcesz kupic sensowne moto za jakastam
    > kase? To dwie rozne sprawy.

    Ogólnie się wdrażam w temat motocykli. Africa do tej pory najbardziej
    przypadła mi do gustu. Jeśli są jakieś inne sensowne propozycje, to chętnie
    posłucham. Varadero za duży jak na początek, v-strom mi się nie podoba.
    Transalp... hmm dużo wygodniej mi na AT. Ten Triumph może być ciekawy, ale
    podejrzewam, że z racji moich gabarytów odpadnie. Coś jeszcze sensownego?

    > Jak chcesz koniecznie Africe, znaczy
    > uwazasz, ze to moto jest duzo warte.

    Eeee... Jakiś błąd w rozumowaniu :) To, że koniecznie chcę kanapki z serem
    na śniadanie, to nie znaczy, że dam za nie 30zł :)

    > Jak uwazasz, ze nie jest tyle warte, to kup cos innego, wartego swojej
    > ceny, zamiast marudzic, ze nie wiesz czego to moto jest takie drogie,
    > ale jest super i wlasnie je chcesz kupic i nic innego...

    Chciałbym AT, ale uważam, że nie jest warta tyle ile za nią ludzie chcą.
    Dlatego jeszcze nie kupiłem. Proste :)

    --
    marcin