  • 21. Data: 2009-01-22 11:07:14
    Temat: Re: Afera z dyskami Seagate B. 7200.11?
    Od: "Jacek M" <jacekkropkamalikmalpawp>

    > Az sie boje pomyslec co sie dzieje z Raptorami przy tych 10krpm - chyba do
    > czerwonosci sie grzeja.

    A dlaczego martwisz się o Raptory przy rozmowie o Seagate, przecież Raptory
    robi WD.

    Pzdr

  • 22. Data: 2009-01-22 11:50:13
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Z WD nigdy nie miałem problemów, tylko każdy po pół
    > roku robił się potwornie głośny, świst było słychać w pokoju
    > obok. :)

    Ale to nawet mile jest... Z moim Caviarkiem 800MB zawsze
    wiedzialem w ktorym momencie sekwencji startowej Amiga
    jest. :) Pozniej dlugo musialem sie przyzwyczajac do cichego dysku ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 23. Data: 2009-01-22 12:41:23
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Jacek M pisze:

    > A dlaczego martwisz się o Raptory przy rozmowie o Seagate, przecież
    > Raptory robi WD.

    O kurde, ale babola strzelilem z rozpedu.
    Mea culpa, nie hccialem nikogo wprowadzic w blad.

    P.S. Ale i tak mialbym obawy przd zamontowaniem takiego dysku, no chyba
    tylko z mirrorem.

    venioo

  • 24. Data: 2009-01-22 15:26:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie mam ten dysk i nie słyszę go wcale. Pewnie zależy od serii, albo od
    > fabryki, gdzie składali ;)

    W czasie przeszukiwania też?

  • 25. Data: 2009-01-22 16:13:54
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    .Peeter pisze:

    > Wstrzymuję się, ale strach restartować kompa. :)
    >
    > Zastanawiam się bardzo poważnie nad wycieczką do sklepu i zakupieniem
    > innego dysku, zanim dane pójdą w otchłań... Dysk 500GB to nie jest
    > ogromny koszt, a spokój jest bezcenny...
    >
    > Tylko nadal nie wiem, WD czy Samsung. :>

    Ja polecę samsunga, gdy awarii uległa taśma i dysk stracił wiele na
    wydajności to po wymianie taśmy wszystko wróciło do normy, a nawet
    zniknął jeden bad sektor, który wcześniej cudownie się ujawnił, zapewne
    z powodu taśmy.

  • 26. Data: 2009-01-22 18:51:23
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 22 styczeń (czwartek) gdy o godz. 9:46 *venioo* napisał(a):

    > a z Barracudami jest caly czas jakis problem, z wlasnych obserwacji u
    > znajomych, ktorzy mieli te dyski (z roznych okresow produkcji) oraz opini
    > w internecie

    Przesadzasz, ja mam same Barki z różnych serii i jeszcze nie zaliczyłem
    nigdy pada, seagate'y mam od conajmniej 6 lat. Gdyby było tak źle jak
    piszesz to juz dawno by zbankrutowali z braku klientów, a to jednak wciąż
    firma ciesząca sie najwiekszym zaufaniem.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 27. Data: 2009-01-22 19:18:20
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    Nex@pl" wrote:
    > Ja polecę samsunga [...]

    Zakupiłem Samsunga, właśnie się na niego kopiuję, system już
    dawno skopiowany BootIt-em, jak się przegram, spróbuję aktualizacji
    firmware Barakudy do wersji usuwającej błąd. :)

    __
    |__)_ _|_ _ _
    .| (-(-|_(-|

  • 28. Data: 2009-01-22 19:24:01
    Od: CeBeR <p...@g...pl>

    W dniu 22-01-2009 01:15, .Peeter pisze:

    > Czy ktoś się z tym spotkał i uratował dysk po padzie (lub nie uratował)?
    > Czy ktoś może zapobiegawczo aktualizował firmware dysku i nie skończyło
    > się to katastrofą?
    >
    > Nie ukrywam, że trochę się boję rebootować kompa, mam akurat 500-tkę
    > kupioną całkiem niedawno...

    Aktualnie dostępna poprawka firmware SD1A bez problemu wgrywa się na
    dyski posiadające wadliwy firmware, oraz odblokowuje te zablokowane
    poprzednią wersją.

  • 29. Data: 2009-01-22 19:37:56
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    CeBeR wrote:
    > Aktualnie dostępna poprawka firmware SD1A bez problemu wgrywa się na
    > dyski posiadające wadliwy firmware, oraz odblokowuje te zablokowane
    > poprzednią wersją.

    Zobaczymy. Jednak bez kopii zapasowej wolałem nie próbować. :)

    __

  • 30. Data: 2009-01-23 06:33:21
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "Kerry" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    >
    > ST3320620AS - strasznie hałasuje.

    Stuka, wibruje i warczy. Nigdy wiecej sigejtow.