  • 31. Data: 2009-01-23 07:30:39
    Temat: Re: Afera z dyskami Seagate B. 7200.11?
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Chichotek" <z...@y...cy> napisał w wiadomości
    news:19edklo2u073$.dlg@chichot.truposza.pl...

    > Przesadzasz, ja mam same Barki z różnych serii i jeszcze nie zaliczyłem
    > nigdy pada, seagate'y mam od conajmniej 6 lat. Gdyby było tak źle jak
    > piszesz to juz dawno by zbankrutowali z braku klientów, a to jednak wciąż
    > firma ciesząca sie najwiekszym zaufaniem.

    pewnie to jest tak że pan(i) X na dysku Y miał(a) rodzinne filmy
    i w pewnym momencie dysk Y (z powodów różnych) padł.
    Zawiedziony(a) brakiem rzeczonych filmów na dysku Y
    na grupach daje upust swojemu żalowi mówiąc.
    Dyski Y są do d**y już padło mi N*) dysków.
    Nie kupujcie dysków Y

    Uważam że oprócz wadliwych serii jak to różnym firmom
    się zdarzało to jakość jest porównywalna, zakup dysku (w ogólności)
    zależy od wielu czynników (często czysto subiektywnych)
    Ja kupuje i (raczej będę kupował) Sigejty...

    bo mi się nazwa podoba.

    Pozdrawiam
    Artur(m)

    *) wstawić odpowiednia liczbę od 10 do 99

  • 32. Data: 2009-01-23 08:28:48
    Od: " K" <k...@N...gazeta.pl>

    venioo <v...@p...fm> napisał(a):

    > Natomiast seria U6 (czu U5, juz nie pamietam dokladnie) byla bardzo
    > udana . Dysk nieslyszalny i bezawaryjny.

    bzdury, bzdury, bzdury.... u5, u6 nieslyszalne? dobre... i do tego koszmarnie
    wolne. natomiast ja do dzisiaj wkladam standardowo do roznych media center
    jako dysk systemowy barracude IV, absolutnie bezawaryjny w miare szybki i
    super cichy dysk... (uprzedzam ze do danych mam podpiety duzy dysk na usb)

  • 33. Data: 2009-01-23 08:45:26
    Od: venioo <v...@p...fm>

    K pisze:

> [...]
    > super cichy dysk... (uprzedzam ze do danych mam podpiety duzy dysk na usb)

    napisalem, ze nie pamietam czy U5 czy U6, bo jak kilkanascie lat temu
    wsadzilem do komputera 40GB dysk z tej serii to do dnia dzisiejszego
    chodzi bez zająknięcia i jest na prawde nieslyszalny, trzeba na diode
    patrzec, zeby sprawdzic czy pracuje

    --
    venioo

  • 34. Data: 2009-01-23 09:07:56
    Od: MM <s...@s...invalid>

    .Peeter <p...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Ostatnio zrobił się spory szum dookoła dysków Seagate, a dokładniej
    > padliwości serii Barracuda 11, więcej info jest na stronie Seagate:
    > http://seagate.custkb.com/seagate/crm/selfservice/ne
    ws.jsp?DocId=207931

    Co gorsza, nie tylko 7200.11, ale również "serwerowych" ES.2 (droższych,
    wydawałoby się że powinny przechodzić surowszą kontrolę jakości). Mam
    takie, póki co działające, firmware SN04 i SN05, Seagate podaje na
    swojej stronie że jest poprawiona wersja SN06, ale nie dają ściągnąć,
    tylko trzeba im wysłać maila z prośbą. Mail wysłany wczoraj, "ES.2"
    w temacie tak jak sobie życzyli... - i jak na razie nie byli łaskawi
    odpowiedzieć, więc pozostaje backupować i nie wyłączać maszyn.

    Ma ktoś może firmware SN06? Czy operacja się udała i pacjent przeżył?

  • 35. Data: 2009-01-23 11:47:36
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Użytkownik Artur(m) napisał:

    > Ja kupuje i (raczej będę kupował) Sigejty...
    >

    > bo mi się nazwa podoba.

    a ja kupuje z przyzwyczajenia, bo od lat juz wielu kupuje wszedzie
    sigejty i ich padliwosc jest w normie - w domu, w kilku firmach - moze
    jeden przez dzisiec lat padl tak na amen, ze nagle i bez szans na odzysk
    (ale backup danych byl...).

    znajomi kupuja wszelakie dyski, bo te maja dore serie, albo rtamte bo
    tanie, bo w chipie pisali - i ciagle narzekaja.

  • 36. Data: 2009-01-23 11:54:47
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    .Peeter pisze:

    > Zakupiłem Samsunga, właśnie się na niego kopiuję, system już
    > dawno skopiowany BootIt-em, jak się przegram, spróbuję aktualizacji
    > firmware Barakudy do wersji usuwającej błąd. :)

    :)
    Jak żyje nie musiałem jeszcze nigdy aktualizować firmware w dysku... :)

  • 37. Data: 2009-01-23 12:04:47
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    Nex@pl" wrote:
    > Jak żyje nie musiałem jeszcze nigdy aktualizować firmware w dysku...

    Ja do wczoraj też nie. :)

    __
    |__)_ _|_ _ _
    .| (-(-|_(-|

  • 38. Data: 2009-01-24 08:19:30
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Stuka, wibruje i warczy. Nigdy wiecej sigejtow.
    ST3250410AS - nie warczy, nie rzuca sie...
    Może Twój ma wścieklizne?

    Pierwszy mój Seagate miał zdaje 420MB, do dzis tylko Seagate kupuje.
    Miałem U4 potem Barracudy III, IV teraz 7200.10 zero problemów.

    WD'ki za to miewałem padniete, przed miesiacem znajomy sie pożegnał z danymi
    (dysk się na chwile rozkręcał, potem stuki i cisza).
    A "sigejty" dalej działają.

    Jedynie co do serii 11 faktycznie ostatnio głosno choć osobiście nie miałem
    z nimi do czynienia.

    --
    Irokez

  • 39. Data: 2009-01-24 10:48:11
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    Irokez napisał(a):

    > ST3250410AS - nie warczy, nie rzuca sie...
    > Może Twój ma wścieklizne?
    > Pierwszy mój Seagate miał zdaje 420MB, do dzis tylko Seagate kupuje.
    > Miałem U4 potem Barracudy III, IV teraz 7200.10 zero problemów.
    [...]

    Nie wspominając Cheetah... ;))
    Te to dopiero wyły, ale w RAIDzie były niedoścignione.

    --
    Pozdrawiam,
    Kerry

  • 40. Data: 2009-01-24 12:32:41
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    Mój pierwszy Seagate miał 20GB i było to w 2000r., padl po kilku miesiącach
    i omijałem firmę Seagate wielkim łukiem...do niedawna. Skusiłem sie po tylu
    latach na ST3500320AS 500GB i znowu wpakowałem się na minę.
    Nigdy więcej Seagate!