  • 11. Data: 2009-01-22 07:53:40
    Temat: Re: Afera z dyskami Seagate B. 7200.11?
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Nie wiem dlaczego ta firma jeszcze nie zbankrutowała.

    Bo, pomiedzy skuchami, robia wcale niezle dyski.

    Inaczej - co bys polecil w zamian?

    WD?
    http://podzespoly.idg.pl/news/5175/Western.Digital.w
    ycofuje.z.rynku.wadliwe.dyski.html

    Maxtora? Hitachi?
    http://twojepc.pl/news5134.html

    A moze slynnego "Death Star'a" od IBM? :)

    Moze Samsung... Ten chyba nie mial chyba jeszcze wiekszej wtopki,
    choc starsze (ATA33) ich dyski jakos chyba nie byly zbytnio lubiane.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 12. Data: 2009-01-22 08:11:17
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    venioo pisze:
    > jacy wspanialomyslni, darmowy upgrade, WOW :)

    Niewiele ten upgrade da.

    To raczej uszkodzenie mechaniczne

    Zobaczcie to:
    http://channelsun.sun.com/video/shouting+in+the+data
    center/6160269001
    |TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
    |e-mail: d...@g...com |

  • 13. Data: 2009-01-22 08:17:37
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Vituniu" napisał:

    > To sie z ta aktualizacja firmware troche wstrzymaj:
    > http://www.heise-online.pl/new
    s/Seagate-wycofuje-aktualizacje-firmware-u-dla-wadli
    wych-dyskow--/7192

    Co za paranoja (jeśli informacja jest prawdziwa)! Dysk pada podczas
    włączania komputera!!! Świetne. Ciekawe w takim razie jak go użytkować.
    Ciekaw również jestem, czy komuś padł dysk w nigdy nie włączanym
    komputerze. Oni już się całkiem zapętlili.

    Remek

  • 14. Data: 2009-01-22 08:46:10
    Od: venioo <v...@p...fm>

    dusha pisze:

    > Ojej. Niedawno był dym z dyskami Samsunga, kiedyś z IBMa, nie rób scen.

    "Niedawno" i "kiedyś", a z Barracudami jest caly czas jakis problem, z
    wlasnych obserwacji u znajomych, ktorzy mieli te dyski (z roznych
    okresow produkcji) oraz opini w internecie (prosze sprawdzic chociazby w
    komputroniku) mam jak najgorsze zdanie o tej serii. Az sie boje pomyslec
    co sie dzieje z Raptorami przy tych 10krpm - chyba do czerwonosci sie
    grzeja.
    Natomiast seria U6 (czu U5, juz nie pamietam dokladnie) byla bardzo
    udana . Dysk nieslyszalny i bezawaryjny.

    --
    venioo

  • 15. Data: 2009-01-22 08:47:12
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Vituniu pisze:
    > Oczywiscie... dodaj jeszcze, ze wszystkiemu winni sa cyklisci...

    No jasne, ale tylko Ci w zielonych skarpetkach.

    --
    venioo

  • 16. Data: 2009-01-22 08:54:24
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Remek pisze:
> [...]
    > Ciekaw również jestem, czy komuś padł dysk w nigdy nie włączanym
    > komputerze. Oni już się całkiem zapętlili.

    No to akurat nie jest zbytnia niespodzianka - wszystkie elementy zarowno
    mechaniczne jak i elektroniczne najbardziej dostaja w kosc podczas
    rozruchu (mechaniczne podczas naglej zmiany parametrow ruchu).
    Z dyskiem to prawie jak z samochodem - jak raz wlaczymy i nie bedziemy
    wylaczac to sie mniej zuzyje niz jak bysmy wylaczali codziennie na noc i
    uruchamiali rano. Tak samo w samochodzie - dluzej posluzy ten uzytkowany
    tylko na autostradach od tego jezdzonego tylko w zakorkowanym miescie.

    Pzdr

    --
    venioo

  • 17. Data: 2009-01-22 10:36:33
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    Vituniu wrote:
    > To sie z ta aktualizacja firmware troche wstrzymaj:
    > http://www.heise-online.pl/news/Seagate-wycofuje-akt
    ualizacje-firmware-u-dla-wadliwych-dyskow--/7192

    Wstrzymuję się, ale strach restartować kompa. :)

    Zastanawiam się bardzo poważnie nad wycieczką do sklepu i zakupieniem
    innego dysku, zanim dane pójdą w otchłań... Dysk 500GB to nie jest
    ogromny koszt, a spokój jest bezcenny...

    Tylko nadal nie wiem, WD czy Samsung. :>

    __
    |__)_ _|_ _ _
    .| (-(-|_(-|

  • 18. Data: 2009-01-22 10:46:27
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    venioo wrote:
    > do .Peeter: od poczatku istnienia serii pod nazwa Barracuda wiadomo ze
    > dyski z tej serii trzeba omijac szerokim lukiem.

    Poza wadliwą serią B4 nie miałem o czymś takim pojęcia jako szczęśliwy
    i zadowolony użytkownik dwóch Barrakud z serii 7200.7 i jednej z serii
    7200.8...

    __
    |__)_ _|_ _ _
    .| (-(-|_(-|

  • 19. Data: 2009-01-22 10:52:16
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    http://www.mspstandard.pl/news/334125/a.html

    > Dysk 500GB to nie jest ogromny koszt, a spokój jest bezcenny...

    I owszem... z tym, ze ta konkretna sytuacja IMHO powinna
    kwalifikowac sie do wymiany dysku na koszt producenta.

    Z tym, ze do tego trzeba by zapewne Seagateowi wytoczyc proces.
    Wygrac go, uprawomocnic wyrok, wyegzekwowac wymiane.
    Skonczy sie tak jak z Abitem - jak wreszcie zaczeli naprawiac plyty,
    to w zasadzie nikt ich juz nie mial ;)

    > Tylko nadal nie wiem, WD czy Samsung. :>

    Mam lodowke Samsunga... jak do tej pory bezawaryjna... :P

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 20. Data: 2009-01-22 10:57:46
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    Vituniu wrote:
    > http://www.mspstandard.pl/news/334125/a.html

    Słyszałem o tym, co mi z tego, nie mam na takie zabawy czasu
    i nerwów... :/

    > I owszem... z tym, ze ta konkretna sytuacja IMHO powinna
    > kwalifikowac sie do wymiany dysku na koszt producenta.

    I to na egzemplarz wolny od wady, a nie leżaki sklepowe
    z dokładnie tej samej grupy ryzyka...

    > Mam lodowke Samsunga... jak do tej pory bezawaryjna... :P

    No i tak chyba też zrobię...

    Z WD nigdy nie miałem problemów, tylko każdy po pół roku
    robił się potwornie głośny, świst było słychać w pokoju
    obok. :)

    __