  • 1. Data: 2009-01-21 20:14:54
    Temat: Moduł bluetooth do laptopa
    Od: "Piter" <m...@N...op.pl>

    Witam
    Mój Satellitte 1410-604 oprócz złącza miniPCI ma takie małe złącze przykryte
    podłużną prostokątną klapką. Znalazłem moduł bluetooth
    http://www.shopping.com/xPF-Toshiba-PA3121U-1BTM
    nie ma w spisie mojego ( dość starego modelu ) i zastanawiam się czy warto
    zaryzykować, oczywiście nie ma anteny i należałoby dokupić i ukryć pod
    obudową antenę uniwersalną.

    Piotr

  • 2. Data: 2009-01-21 20:51:27
    Temat: Re: Moduł bluetooth do laptopa
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Piter wrote:
> [...]
    > nie ma w spisie mojego ( dość starego modelu ) i zastanawiam się czy warto
    > zaryzykować, oczywiście nie ma anteny i należałoby dokupić i ukryć pod

    WLAN Standards: Bluetooth 1.0
    To nie tylko chodzi o samą szybkość działania,
    ale np. o problemy ze sterownikami (2.0+EDR mają "wbudowane"
    sterowniki w WindowsXP/Vista/Windows 7, Linuksy też je
    natywnie obsługują.

    Pewny jesteś, że chcesz to wkładać do środka? Może dać
    sobie spokój i coś takiego:
    http://www.aspire1.pl/2009/01/20/bluetooth-dla-aspir
    e-one/
    (patrz też linki w komentarzach...).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2009-01-21 21:33:00
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Jan 2009 20:51:27 +0000, DooMiniK
    <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> wrote:

    >Pewny jesteś, że chcesz to wkładać do środka? Może dać
    >sobie spokój i coś takiego:
    >http://www.aspire1.pl/2009/01/20/bluetooth-dla-aspi
    re-one/
    >(patrz też linki w komentarzach...).

    Dokładnie. Ja kupiłem żonie do laptopa coś takiego:
    http://allegro.pl/item497119879_497119879.html - spełnia swoje
    zadanie, kosztowało grosze w porównaniu do "fabrycznego" modułu BT do
    latopa Acer.

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu