  • 1. Data: 2009-01-22 00:15:37
    Temat: Afera z dyskami Seagate B. 7200.11?
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    Witam.

    Ostatnio zrobił się spory szum dookoła dysków Seagate, a dokładniej
    padliwości serii Barracuda 11, więcej info jest na stronie Seagate:
    http://seagate.custkb.com/seagate/crm/selfservice/ne
    ws.jsp?DocId=207931

    Oni jednak wysmarowali, że zagrożone są tylko dyski z grudnia 2008,
    a w sieci można wyczytać masę komentarzy opisujących dokładnie ten
    sam problem, a datowanych tak, że dysk nie miał prawa być wyprodukowany
    w grudniu 2008...

    Czy ktoś się z tym spotkał i uratował dysk po padzie (lub nie uratował)?
    Czy ktoś może zapobiegawczo aktualizował firmware dysku i nie skończyło
    się to katastrofą?

    Nie ukrywam, że trochę się boję rebootować kompa, mam akurat 500-tkę
    kupioną całkiem niedawno...

    __
    |__)_ _|_ _ _
    .| (-(-|_(-|

  • 2. Data: 2009-01-22 06:36:43
    Temat: Re: Afera z dyskami Seagate B. 7200.11?
    Od: venioo <v...@p...fm>

    .Peeter pisze:
    > http://seagate.custkb.com/seagate/crm/selfservice/ne
    ws.jsp?DocId=207931

    "..as part of our commitment to customer satisfaction, Seagate is
    offering a free firmware upgrade..."

    jacy wspanialomyslni, darmowy upgrade, WOW :)

    do .Peeter: od poczatku istnienia serii pod nazwa Barracuda wiadomo ze
    dyski z tej serii trzeba omijac szerokim lukiem. Kiedys sie
    przegrzewaly, pozniej problemy z palaca elektronika, dzisiaj czytamy, ze
    firmware jest spaprany - powinni juz to przestac produkowac i sie nie
    meczyc.

    --
    venioo

  • 3. Data: 2009-01-22 06:51:39
    Od: dusha <t...@d...pl>

    venioo pisze:
> [...]
    > przegrzewaly, pozniej problemy z palaca elektronika, dzisiaj czytamy, ze
    > firmware jest spaprany - powinni juz to przestac produkowac i sie nie

    Ojej. Niedawno był dym z dyskami Samsunga, kiedyś z IBMa, nie rób scen.

  • 4. Data: 2009-01-22 07:11:40
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    venioo napisał(a):

> [...]
    > pozniej problemy z palaca elektronika, dzisiaj czytamy, ze firmware jest
    > spaprany - powinni juz to przestac produkowac i sie nie meczyc.

    Eeeee tam. Mam ST3250620AS i nie narzekam.
    (Barracuda 7200.10)

    --
    Pozdrawiam,
    Kerry

  • 5. Data: 2009-01-22 07:12:06
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Nie ukrywam, że trochę się boję rebootować kompa, mam akurat
    > 500-tkę kupioną całkiem niedawno...

    To sie z ta aktualizacja firmware troche wstrzymaj:
    http://www.heise-online.pl/news/Seagate-wycofuje-akt
    ualizacje-firmware-u-dla-wadliwych-dyskow--/7192

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 6. Data: 2009-01-22 07:20:02
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > do .Peeter: od poczatku istnienia serii pod nazwa Barracuda
    > wiadomo ze dyski z tej serii trzeba omijac szerokim lukiem.

    Oczywiscie... dodaj jeszcze, ze wszystkiemu winni sa cyklisci...

    poddrawiam,
    Vituniu

  • 7. Data: 2009-01-22 07:21:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kerry" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    > Eeeee tam. Mam ST3250620AS i nie narzekam.
    > (Barracuda 7200.10)

    ST3320620AS - strasznie hałasuje.

  • 8. Data: 2009-01-22 07:22:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    > To sie z ta aktualizacja firmware troche wstrzymaj:
    > http://www.heise-online.pl/news/Seagate-wycofuje-akt
    ualizacje-firmware-u-dla-wadliwych-dyskow--/7192

    Ja nie wiem dlaczego ta firma jeszcze nie zbankrutowała.

  • 9. Data: 2009-01-22 07:24:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

  • 10. Data: 2009-01-22 07:53:29
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    qwerty pisze:
    > ST3320620AS - strasznie hałasuje.

    No właśnie mam ten dysk i nie słyszę go wcale. Pewnie zależy od serii,
    albo od fabryki, gdzie składali ;)
    |TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
    |e-mail: d...@g...com |