  • 1. Data: 2012-02-09 11:11:49
    Temat: Aero2 - zagubiona karta - koszty
    Od: "Halinke" <H...@w...pl>

    Jakis czas temu wplacilem na konto Aero2 50 pln tytulem zabezpieczenia za
    karte SIM.
    Karte otrzymalem ale gdzies ja schowalem a nie mam czasu szukac.
    Na stronie aero wyczytalem ze duplikat mozna otrzymac za 20 pln.
    Czy nadal pobierane jest 50 pln oplaty depozytowej?
    Czy moze ta oplata jest mniejsza i moge te 20 zlotych wykorzystac z
    nadplaty?

  • 2. Data: 2012-02-09 12:26:33
    Temat: Re: Aero2 - zagubiona karta - koszty
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Halinke wrote:
> [...]
    > szukac. Na stronie aero wyczytalem ze duplikat mozna otrzymac za 20
    > pln. Czy nadal pobierane jest 50 pln oplaty depozytowej?

    Dużo się zmieniło od tamtego czasu. Teraz np. kaucja wynosi 20 PLN -
    spadek z 55 PLN. Zamówienie nowej karty oznacza zawsze wpłatę nowej
    kaucji.

    > Czy moze ta oplata jest mniejsza i moge te 20 zlotych wykorzystac z
    > nadplaty?

    Nie, w przypadku zagubienia/zniszczenia/utraty karty z winy klienta
    kaucja (za kartę SIM) przepada w całości - niezależnie od jej wysokości i
    okresu (przed 1.09.2011 czy po) wydania. Na tym polega kaucja zwrotna za
    coś.
    Polecam srtykuł na ten temat:
    http://jdtech.pl/2011/10/aero2-karta-sim-ulegla-uszk
    odzeniu-co-robic.html

    Jakub

  • 3. Data: 2012-02-09 13:48:23
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-09 13:26, Jakub Danecki pisze:

    > Dużo się zmieniło od tamtego czasu. Teraz np. kaucja wynosi 20 PLN -
    > spadek z 55 PLN. Zamówienie nowej karty oznacza zawsze wpłatę nowej
    > kaucji.

    Wysłałam im w styczniu wszystkie skany (w tym dowodu osobistego) i
    żadnego potwierdzenia mailem nie dostałam. Nie odbieraja telefonów na
    tej Lwowskiej. Coraz bardziej zaczynam się denerwować. Bedę musiała
    pofatygować się tam osobiście.

    --
    animka

  • 4. Data: 2012-02-09 15:03:26
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > żadnego potwierdzenia mailem nie dostałam. Nie odbieraja telefonów na tej
    > Lwowskiej. Coraz bardziej zaczynam się denerwować. Bedę musiała

    Dlaczego odesłałaś?, ta darmowa usługa tak wogole to działa, pytam z
    ciekawości
    bo i tak mam w ramach abo play mam tyle GB, ze ich nie wykorzystuję nawet w
    5%

    pozdrawiam
    AT

  • 5. Data: 2012-02-09 20:48:31
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-02-09 16:03, Amir wrote:

    > pozdrawiam
    > AT

    Działa. Testowane stacjonarnie i na A1 od Gdańska do Torunia, DK10,
    DK7/S7 do Wawy itp.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 6. Data: 2012-02-09 22:11:51
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Animka wrote:
    > Wysłałam im w styczniu wszystkie skany (w tym dowodu osobistego) i
    > żadnego potwierdzenia mailem nie dostałam.

    Jedna osoba w BOK nie jest w stanie opędzlować wydawania kart i jeszcze
    potwierdzeń. Po prostu tego nie praktykują.

    > Nie odbieraja telefonów na
    > tej Lwowskiej.

    Jedna osoba... zaraz, zaczynam się powtarzać :)

    > Coraz bardziej zaczynam się denerwować. Bedę musiała
    > pofatygować się tam osobiście.

    Jeszcze czas. Patrz na tabelkę. Termin "rozwiązania" masz jakoś na
    marzec, czy coś?

    Jakub

  • 7. Data: 2012-02-10 15:50:36
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Działa. Testowane stacjonarnie i na A1 od Gdańska do Torunia, DK10, DK7/S7
    > do Wawy itp.

    mozesz coś więcej opisać?
    Jakie szybkosci realne, czasu dostępu, jakie usługi poblokowane?
    Z jakich nadajnikow korzystają i w której technologii?
    pozdrawiam
    AT

  • 8. Data: 2012-02-10 18:43:55
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-02-10 16:50, Amir wrote:

    > mozesz coś więcej opisać?

    Spróbuję.

    > Jakie szybkosci realne, czasu dostępu, jakie usługi poblokowane?

    Realnie tyle, co piszą, DO 256kbit (tak, kbit). Starcza do poczty i www.
    Za jakiś czas będzie 512 kbit i na tym się zatrzyma.

    > Z jakich nadajnikow korzystają i w której technologii?

    Aero/Cyfrowy Polsat - tu masz więcej: http://jdtech.pl/

    To na pewno nie jest internet na miarę XXIw, ale jak się korzysta z
    podstawowych elementów sieci, wystarcza.

    Nie wiem nic o zablokowanych usługach - chyba, że chodzi CI o te na SIM
    (to karta tylko do internetu i dlatego min sprawia problemy w niektórych
    "modemach").

  • 9. Data: 2012-02-10 22:25:49
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam,

    Widzę że dobrze się orientujesz w sprawach Aero2 i mam do Ciebie małe
    pytanko

    Zrobiłem mały błąd przy wypełnianiu wniosku a mianowicie złożyłem tylko
    jeden podpis, nie zauważyłem że na dole też trzeba się podpisać.
    Wszystkie wymagane dokumenty dołączone i wysłane.
    Czy odrzucą taki wniosek i jeszcze raz będę musiał to wysyłać czy może od
    razu to wysalać jeszcze raz albo tylko skan tego podpisanego wniosku dosłać
    im e-mailem.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 10. Data: 2012-02-11 15:46:53
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Damian News wrote:
    > Widzę że dobrze się orientujesz w sprawach Aero2 i mam do Ciebie małe
    > pytanko

    Powiedzmy - mam co nieco informacji, ale wyrocznią nie jestem :)

> [...]
    > wniosek i jeszcze raz będę musiał to wysyłać czy może od razu to
    > wysalać jeszcze raz albo tylko skan tego podpisanego wniosku dosłać im

    Mogą odrzucić i nic nie powiedzieć. Wyślij jeszcze raz pocztą (jeżeli
    taką procedurę wybrałeś) normalnie podpisany prawidłowo wniosek np. z
    dołożoną karteczką "wysłane drugi raz - w poprzedniej zabrakło podpisu"
    czy jakoś tak - staraj się im ułatwić pracę.

    Jakub