  • 1. Data: 2012-02-09 21:00:21
    Temat: Operator telefoniczny żąda (ponownej) zapłaty
    Od: Andrzej S <a...@g...pl>

    Witam
    Mam problem z byłym operatorem sieci komórkowej.
    Do maja 2010 roku prowadziłem jednoosobową działalność gospodarczą i
    miałem telefon na abonament. Umowa skończyła się w kwietniu 2010 roku i
    numer przeniosłem do innej sieci ale na kartę. Oczywiście nie było
    żadnych problemów z przeniesieniem.
    Faktury płaciłem na bieżąco bo nie mogłem sobie pozwolić na wyłączenie
    telefonu z powodu niezapłacenia rachunku.
    Dzisiaj otrzymałem wezwanie do zapłaty za dwa miesiące (wrzesień 2009 i
    styczeń 2010).
    Jestem pewien, że nie miałem żadnych zaległości ale niestety dowody
    wpłaty zostały spalone pół roku temu. Płaciłem w kasie w salonie a nie z
    konta w banku.
    Chciałbym to jakoś kulturalnie załatwić z operatorem ale nie potrafię
    teraz udowodnić, że zapłaciłem. Poza tym gdybym miał zaległości nie
    mógłbym przenieść numeru.
    Czy jest jakaś szansa na załatwienie takiej sprawy czy będę musiał
    zapłacić ponownie? Nie jest to mała kwota (190zł+121zł).
    Dziękuję

  • 2. Data: 2012-02-09 21:02:15
    Temat: Re: Operator telefoniczny żąda (ponownej) zapłaty
    Od: "Big Back" <B...@o...pl>

    >wpłaty zostały spalone pół roku temu. Płaciłem w kasie w salonie a nie z

    masz obowionzek trzymać dowody 5lat. Ciesz sie jeśli nikt nie doniesie do US

    BB

  • 3. Data: 2012-02-09 21:09:39
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 09 Feb 2012 22:00:21 +0100, Andrzej S napisał(a):

> [...]
    > Czy jest jakaś szansa na załatwienie takiej sprawy czy będę musiał
    > zapłacić ponownie? Nie jest to mała kwota (190zł+121zł).

    Informatycy mówią, że ludzie dzielą się na tych co robią backupy oraz tych
    co będą je robili.
    Księgowi mówią, że ludzie dzielą się na tych, co trzymają dowody płatności
    oraz tych co będą je trzymali bardzo starannie.
    W zasadzie będzie słowo twoje przeciwko słowu firmy, w takiej sytuacji
    zawsze przegrasz. Przygotuj pieniądze.
    Oraz kup sobie piękny i solidny segregator na dowody wpłat które od teraz
    będziesz bardzo starannie przechowywał.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 4. Data: 2012-02-09 21:09:49
    Od: Andrzej S <a...@g...pl>

    W dniu 2012-02-09 22:02, Big Back pisze:

    > masz obowionzek trzymać dowody 5lat. Ciesz sie jeśli nikt nie doniesie do US
    >
    > BB

    Rozliczałem się na podstawie karty podatkowej i nie odliczałem telefonu
    tylko składkę zdrowotną więc US nic do tego.

    Dokumenty z ZUS i US trzymam dalej ale faktury od dostawców i
    usługodawców zniszczyłem.

  • 5. Data: 2012-02-09 21:12:19
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 09 Feb 2012 22:09:49 +0100, Andrzej S napisał(a):

    > Rozliczałem się na podstawie karty podatkowej i nie odliczałem telefonu
    > tylko składkę zdrowotną więc US nic do tego.

    to jest debil Kolina, jeden z najbardziej gównianych trolli.

    Olej, nie karm.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

  • 6. Data: 2012-02-09 21:17:06
    Od: Andrzej S <a...@g...pl>

    W dniu 2012-02-09 22:12, Waldek Godel pisze:

    > to jest debil Kolina, jeden z najbardziej gównianych trolli.
    >
    > Olej, nie karm.

    O co Ci chodzi człowieku?

  • 7. Data: 2012-02-09 21:19:30
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 09 Feb 2012 22:17:06 +0100, Andrzej S napisał(a):

    > O co Ci chodzi człowieku?

    Że gadasz z trollem internetowym, znanym jako Kolina.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie
    Ten co wrzucił teksty o urzędzie skarbowym, z charakterystycznym dla siebie
    poszanowaniem dla ortografii. Szkoda twojego czasu na niego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu

  • 8. Data: 2012-02-09 21:25:11
    Od: Andrzej S <a...@g...pl>

    W dniu 2012-02-09 22:19, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Ten co wrzucił teksty o urzędzie skarbowym, z charakterystycznym dla siebie
    > poszanowaniem dla ortografii. Szkoda twojego czasu na niego.

    Rozumiem
    Myślałem, że masz coś do mnie
    Przepraszam

  • 9. Data: 2012-02-09 22:32:46
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > masz obowionzek trzymać dowody 5lat. Ciesz sie jeśli nikt nie doniesie do
    > US

    a po co mu dowody wplat? przeciez to nie jest podstawa ksiegowania tylko
    faktura.
    dw mu sie moze przydac tylko i wylacznie wlasnie w takiej sytuacji jak
    opisana.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 10. Data: 2012-02-09 22:33:36
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > a po co mu dowody wplat? przeciez to nie jest podstawa ksiegowania tylko
    > faktura.
    > dw mu sie moze przydac tylko i wylacznie wlasnie w takiej sytuacji jak
    > opisana.

    ups, przepraszam, ze odpowiadam trolowi.