  • 21. Data: 2012-02-12 21:30:45
    Temat: Re: Aero2 - zagubiona karta - koszty
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    ciekawski typek wrote:
    > Co to znaczy, że nie da się nawiązać połączenia? Przecież łącze
    > internetowe samo w sobie nie może być całkowicie jednostronne.

    To znaczy, że ustawiony firewall nie pozwala na przejście pakietu TCP/IP
    z Internetu do użytkownika sieci, o ile nie pasuje on do nawiązanego już
    połączenia.
    Innymi słowy - nie da się postawić serwera, bo żadne żądania otwierające
    połączenia z takim serwerem nigdy do niego nie dojdą.

    > Rozumiem, że nie da się postawić na tym serwera, ale taki Teamviewer
    > chyba będzie zadziała?

    Wszystkie usługi inicjowane od strony użytkownika działają normalnie.

    Jakub

  • 22. Data: 2012-02-12 21:31:52
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    TGor wrote:
    > W sumie niepotrzebnie się rozpisuję, skoro Ty tu jesteś.

    Przepraszam, ale czasem zaglądam takze tutaj :D

    > Jak dobrze
    > rozumiem postawienie serwera na Aero czy CP - niedasie?

    Nie da się. No chyba, że pociągniesz sobie VPNa z miejsca, w którym nie
    ma takich ograniczeń.

    Jakub

  • 23. Data: 2012-02-13 15:35:42
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w
    wiadomości news:jh95d7$frp$1@inews.gazeta.pl...

    > W celu zamówienia drugiej karty musisz wysłać informację na temat
    > pierwszej, a następnie zamówić nową kartę - stara powinna być
    > blokowana,
    > ale nikt nie raportował dotychczas takiej sytuacji. Po pierwsze
    > oczekiwanie jest takie samo, jak przy zamówieniu normalnym, a po
    > drugie
    > nową kartę można zamówić tylko dwa razy. Więcej napisałem o tym tutaj:
    > http://jdtech.pl/2011/10/aero2-karta-sim-ulegla-uszk
    odzeniu-co-robic.html

    > Będę to trenował w najbliższym czasie z jednym znajomym.

    Sytuacje mogą być różne:
    -bo ktoś jest nielegalnym imigrantem
    -jest poszukiwany
    -nie ma dowodu
    -nie ma meldunku
    -bo nie chce podawać danych
    Pytanie po prostu: czy blokują zagubione i "zagubione" karty, daj znać.

  • 24. Data: 2012-02-14 14:07:18
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    ciekawski typek wrote:
    > Sytuacje mogą być różne:
    > -bo ktoś jest nielegalnym imigrantem

    Jeżeli tylko posiada paszport, który wygląda na autentyczny - dostanie
    kartę. Wizy nikt mu nie będzie sprawdzał.

    > -jest poszukiwany

    Nie będą tego sprawdzać.

    > -nie ma dowodu

    Potrzebny jest jakikolwiek ważny dokument tożsamości. Książeczka
    wojskowa też powinna wystarczyć, choć nie próbowałem :)

    > -nie ma meldunku

    Nie musi.

    > -bo nie chce podawać danych

    To nie dostanie karty. To jest warunek regulaminowym

    > Pytanie po prostu: czy blokują zagubione i "zagubione" karty, daj znać.

    Dowiem się jak rozpatrzą wniosek znajomego o wydanie wtórnika zagubionej
    karty. Oczekuj odpowiedzi na jdtech.pl i tutaj - w ciągu... 30 dni. W
    regulaminie piszą, że najpierw blokują, a dopiero potem wydają.

    Jakub