  • 1. Data: 2012-02-07 17:52:03
    Temat: Symbian Belle - pojawila sie wreszcie aktualizacja
    Od: atm <...@v...pl>

    Wlasnie instaluje na N8 :]
    http://www.engadget.com/2012/02/07/belle-update-noki
    a-symbian-released/

  • 2. Data: 2012-02-07 18:00:35
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 7 02 2012 18:52, atm pisze:
    > Wlasnie instaluje na N8 :]
    > http://www.engadget.com/2012/02/07/belle-update-noki
    a-symbian-released/

    Nokia Belle.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 3. Data: 2012-02-07 18:08:23
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-07 19:00, ALEX wrote:
    a-symbian-released/

    > Nokia Belle.

    Tak, tak wiem ;] W pewnym sensie napisalem tak z premedytacja, bo sama
    zmiana nazwy cudow nie czyni. Pod spodem wiele sie nie zmienilo.
    Odpalam YouTube i zamiast dedykowanej aplikacji znow przegladarka...
    Ostatnio znalazlem aplikacje FastTube, ktora wyglada znacznie lepiej niz
    nokiowy patent. No nic, teraz czyszcze telefon, zeby wystartowac od zera
    bez starych nalecialosci.

  • 4. Data: 2012-02-07 20:20:52
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 7 02 2012 19:08, atm pisze:

> [...]
    > Ostatnio znalazlem aplikacje FastTube, ktora wyglada znacznie lepiej niz
    > nokiowy patent. No nic, teraz czyszcze telefon, zeby wystartowac od zera

    Z Nokia Suite instalowałeś?

  • 5. Data: 2012-02-07 20:31:40
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-07 21:20, ALEX wrote:

    > Z Nokia Suite instalowałeś?

    Tak

  • 6. Data: 2012-02-08 11:15:18
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-07 21:31, atm wrote:

    > Tak

    Pierwsze wrazenia bardzo pozytywne; oczywiscie jest to ewolucja a nie
    rewolucja. Patenty tutaj zastosowane od dawna sa dotepne w Androidzie.
    N8 zyskala na predkosci, podstawowe operacje na ekranach nie przycinaja.
    Instalacja aplikacji nadal trwa znacznie dluzej niz na Androidzie, no
    coz specyfika systemu i po czesci procesora (choc w tamtych czasach
    dostepne byly procesory 1GHz a przeciez N8 przez te 680MHz nie jest
    wyjatkowo oszczedna.....). Podobnie z przegladaniem stron internetowych
    - z pustego i Salomon nie naleje, jednak patrzac ogolnie na system jest
    bardzo duza roznica na plus. Tak powinna wygladac N8 gdy pojawila sie na
    rynku.

  • 7. Data: 2012-02-08 20:31:23
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    Dnia 07.02.2012 o 19:00 ALEX <c...@g...pl> napisał(a):

    a-symbian-released/

    > Nokia Belle.

    Symbian Belle. Zobacz sobie werję oprogramowania w telefonie.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 8. Data: 2012-02-08 20:44:42
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 8 02 2012 21:31, Wojciech "Spook" Sura pisze:

    > Symbian Belle. Zobacz sobie werję oprogramowania w telefonie.

    http://www.nokia.com/pl-pl/produkty/polecane-produkt
    y/belle/

  • 9. Data: 2012-02-08 23:19:14
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał:

    > http://www.nokia.com/pl-pl/produkty/polecane-produkt
    y/belle/

    Weź od kogoś N8 do ręki. Wpisz odpowiedni kod i przeczytaj co jest napisane, jak
    radził Spook, a później możesz podyskutować o tym, jak to wszystko inne poza
    informacją prosto z telefonu jest najmądrzejsze. To zawsze był Symbian i będzie
    Symbianem, od wersji s60 przez v2, v3, v5, ^3, Anne, Belle, a może i Carlę.
    http://tinypic.pl/tsn2ycz7lb8i

  • 10. Data: 2012-02-09 11:55:57
    Od: Macios <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-07 18:52, atm pisze: