  • 11. Data: 2014-12-06 01:43:27
    Temat: Re: Aero2
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-06 01:33, J.F. pisze:

    > Nie chodzi o to ze drogo, tylko ze mialo byc za darmo.

    No i jest.

    > No i mialo byc z predkoscia 128-512kb/s ... w takim tempie przydzialowe
    > 5GB mozesz wyczerpac w ciagu doby ..

    Jakie przydziałowe 5gb?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2014-12-06 10:59:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Wtykam sobie modem 3G z SIMem Aero2 w tył mojego domowego routera i mam
    > w domu internet za 5 zł/mies.
    >
    > Ale będą tacy, co będą narzekać, że drogo.

    Ty jestes z tych, co do wszystkiego z chęcia doplacają 5zł miesiecznie?
    Bo tak?

  • 13. Data: 2014-12-06 11:46:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-06 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Ty jestes z tych, co do wszystkiego z chęcia doplacają 5zł miesiecznie?
    > Bo tak?

    Ale o co ci chodzi? Pies ogrodnika? Nie chcesz, nie musisz dopłacać,
    przecież dla korzystających z darmowego aero nic się nie zmienia.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2014-12-06 14:33:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Nie chodzi o to ze drogo, tylko ze mialo byc za darmo.

    i jest

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2014-12-06 14:58:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Dec 2014 13:33:47 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > i jest

    Ale juz nie do domowego routera ...

    J.

  • 16. Data: 2014-12-06 15:03:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-06 14:58, J.F. pisze:

    > Ale juz nie do domowego routera ...

    Adresatów tego internetu nie stać na domowe routery :P

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2014-12-06 15:06:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Dec 2014 01:43:27 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > No i jest.

    > Jakie przydziałowe 5gb?

    No te za 5zl. Ale to nie 5G, tylko 3GB.

    J.

  • 18. Data: 2014-12-06 15:09:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Ale juz nie do domowego routera ...

    tak i serwera nie da się natym postawić. I Youtuba też się nie zrobi.

  • 19. Data: 2014-12-06 15:36:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Dec 2014 16:21:18 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a to ogranicza bezpłatny?

    No, tak prawde mowiac, to troche ogranicza.

    A jesli Solorz chce pieniadze za zdjecie ograniczen, to przyznaje ze
    ogranicza :-)

    J.

  • 20. Data: 2014-12-06 16:25:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > No, tak prawde mowiac, to troche ogranicza.

    naprawdę? możesz dalej korzystać z bezpłatnego

    > A jesli Solorz chce pieniadze za zdjecie ograniczen, to przyznaje ze
    > ogranicza :-)

    oczywiście, że ogranicza. to nie jest
    bezpłatny-internet-do-robienia-wszystkiego-dla-każde
    go tylo bezpłatny
    dostęp socjalny