  • 1. Data: 2014-12-03 17:15:40
    Temat: Promocja Świąteczna w Play - błędne dane na play24
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Testowałem na kilku numerach - na każdym z nich osiągnięty jest próg
    10 zł w promocji świątecznej i nie są już naliczane opłaty a Play24
    cały czas pokazuje że osiągnięto kwotę niższą niż 10 zł (np "Promocja
    Świąteczna - wydane złotówki 8,62 zł"). Stan ten się nie zmienia i nie
    zamierza osiągnąć 10,00 zł. U kogoś pokazuje poprawnie?

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2014!
    http://nadmorze.pl/noclegi-specjalne/boze-narodzenie

  • 2. Data: 2014-12-03 18:03:03
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 03 Dec 2014 17:15:40 +0100, WAM napisał(a):

> [...]
    > Świąteczna - wydane złotówki 8,62 zł"). Stan ten się nie zmienia i nie
    > zamierza osiągnąć 10,00 zł. U kogoś pokazuje poprawnie?

    Ciekawe! U mnie pokazuje 8,88 a wczoraj był SMS, że do końca roku mam
    rozmowy za darmo :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2014-12-03 18:38:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-03 18:03, P.B. pisze:

    > Ciekawe! U mnie pokazuje 8,88 a wczoraj był SMS, że do końca roku mam
    > rozmowy za darmo :)

    Na jednym z moich numerów też nie pokazuje poprawnie. Co więcej - zjada
    pieniądze za nic (w ciągu godziny ubyło 2zł niepoparte billingiem).

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2014-12-04 18:03:48
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 3 Dec 2014 18:03:03 +0100, "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    >Ciekawe! U mnie pokazuje 8,88 a wczoraj był SMS, że do końca roku mam
    >rozmowy za darmo :)

    Zapomniałem napisać że taki sms dostałem na tych numerach.

    WAM

  • 5. Data: 2014-12-04 18:26:48
    Od: "Asia" <j...@w...pl>

    U mnie z kolei stanęło na: 8.55 zł
    Sms o darmowych rozmowach także dostałam.
    Pozdr
    Aśka

  • 6. Data: 2014-12-06 22:53:00
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    u mnie stanelo na 8,50zl, ale co to za roznica, wazne ze darmo,
    najwzej sobie te 1,5 zl pozniej odbiora jak chca :D