  • 1. Data: 2014-12-03 09:25:20
    Temat: jaki jest stan konta i waznosc po przeniesieniu do tmobile
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    przenoszę się na okres promocji, stówka za przeniesienie
    ciekaw jestem czy coś dali środków na start i jaka jest ważność

    nie sprawdzę bo w tej sieci to kasują za sprawdzanie
    a jeszcze strona nie rozpoznaje mojego numeru

  • 2. Data: 2014-12-03 09:30:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    hura, już się obudziło

    Aktualny stan konta: 5,01 zł
    Połączenia wychodzące ważne do: 01-01-1970

    holera czyli niewazne na wychodzące :/

  • 3. Data: 2014-12-03 14:12:00
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 3 Dec 2014 09:30:44 +0100, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    wrote:

    >hura, już się obudziło
    >
    >Aktualny stan konta: 5,01 zł
    >Połączenia wychodzące ważne do: 01-01-1970
    >
    >holera czyli niewazne na wychodzące :/

    wykonaj jakieś połączenie albo wyślij smsa i powinno pokazywać
    poprawnie.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-12-04 00:53:36
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    to mnie rozwalili, polasilem sie na 100zl w tmobile, heyah daje 1000minut

    http://www.heyah.pl/na-karte/dniowka#przejdz-z-numer
    em