  • 121. Data: 2014-12-10 21:27:12
    Temat: Re: Aero2
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Dlugo jeszcze bedziesz twierdzil ze jeden ip = jedno urzadzenie?

    ?
    Doczytaj, co to są klasy adresów w TCP-IP.

    Nadal twierdzę, że jedna karta SIM Aero2 w trakcie czynnego połączenia z
    internetem = 1 numer IP z klasy publicznej.

  • 122. Data: 2014-12-10 21:55:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Dec 2014 21:27:12 +0100, Poldek napisał(a):

    > Doczytaj, co to są klasy adresów w TCP-IP.

    A sam próbowałeś?

    > Nadal twierdzę, że jedna karta SIM Aero2 w trakcie czynnego połączenia z
    > internetem = 1 numer IP z klasy publicznej.

    Gdzie twierdzą, że musi być z publicznej? W Bravo Girl! czy w Działkowcu
    Polskim?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Podczas zażartej kłótni w Internecie nigdy nie atakuj oponenta za jego

  • 123. Data: 2014-12-10 23:05:32
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Waldek Godel wrote:

    > A sam próbowałeś?

    > Gdzie twierdzą, że musi być z publicznej? W Bravo Girl! czy w Działkowcu
    > Polskim?

    Nie emocjonuj się tak chłopie.
    Twierdzę, że jest z klasy publicznej.
    Tylko tyle i aż tyle.

  • 124. Data: 2014-12-10 23:38:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Dec 2014 23:05:32 +0100, Poldek napisał(a):

    > Nie emocjonuj się tak chłopie.
    > Twierdzę, że jest z klasy publicznej.
    > Tylko tyle i aż tyle.

    Jest z publicznej, bo tak ktoś zdecydował. Wcale tak nie musi być. W razie
    braku publicznych nic nie stoi na przeszkodzie, żeby przełączyć na
    niepubliczne. Kwestia przyjęcia odpowiedniego podejścia firmy do klientów

  • 125. Data: 2014-12-11 18:26:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Waldek Godel wrote:

    > Jest z publicznej, bo tak ktoś zdecydował. Wcale tak nie musi być. W razie
    > braku publicznych nic nie stoi na przeszkodzie, żeby przełączyć na
    > niepubliczne. Kwestia przyjęcia odpowiedniego podejścia firmy do klientów

    Z prosto technicznego punktu widzenia ZS mógłby zapewne przyznać
    wszystkim Aerowiczom jeden wspólny IPek w klasie publicznej. Dlaczego
    tak nie robi? Nie wiem. Być może zobowiązuje go do tego jakiś zapis?
    Może jest to sprawa związana z bezpieczeństwem w sieci? Zapytajmy
    głównego inżyniera sieci Aero2.
    Przypuszczam jednak, że nie daje Aerowiczom publicznych IPków z
    wrodzonej rozrzutności.

  • 126. Data: 2014-12-19 00:11:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    Ojojoj - rodzicom się wychowanie nie udało?
    ---
    Twoim ?