    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Date: Tue, 01 Apr 2014 07:58:47 +0200

    On Tue, 01 Apr 2014 07:45:59 +0200, K <...@...c> wrote:

    >to po co captcha i czym ten nadajnik przeciazony? gadugadu czy fejsem?

    Nie wiem czy wiesz ale z nadajników aero 2 korzystają także klienci
    plusa bo to właściwie jedna i ta sama firma, i raczej na nadajnikach
    to oni mają pierwszeństwo, wiadomo pojemność nadajnika jest
    ograniczona, im mniej osób będzie korzystało z aero tym więcej miejsca
    na nadajnikach zostanie dla klinetów plusa którzy korzystają z
    internetu mobilnego ale płacą co miesięczne rachunki, więc po to ta
    captcha.
    Zresztą jakby tak było dużo ściągaczy to po co robić captcha?
    Wystarczyło by im poblokować karty, powołać się przy tym na to że
    łamią regulamin i już, a tak to będzie problem nawet dla starszych
    osób które z aero korzystają bo będzie problemem odczytanie captcha.
    Zresztą przypuszczam że trochę się z tym aero przeliczyli, chodzi mi o
    to że chyba się nie spodziewali że aż tyle kart wydadzą do aero tym
    bardziej że się z tym nie reklamują nigdzie, i raczej to ukrywają.
    Swoją drogą mimo że dziś 1.04. jeszcze nic u mnie się nie pojawiło jak
    na razie.