  • 21. Data: 2014-01-31 12:59:41
    Temat: Re: Adixol sie zepsul
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Potem wyciągamy alkotest (stanowiący niedługo obowiązkowe wyposażenie
    > samochodu) i sprawdzamy czy możemy kontynuować jazdę.

    Na razie to tylko obietnica a wiadomo jak z nimi bywa :)

  • 22. Data: 2014-01-31 13:03:56
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-31 12:49, yabba pisze:

    > Przymus stosowania alkomatów nie wyeliminuje takich kierowców. Uprzykrzy
    > tylko życie 99% procentom pozostałych. To tylko przykład częstego
    > "wylewania dziecka z kąpielą" w naszym kraju. Każdy polityk chce
    > zabłysnąć, a najłatwiej to zrobić oszołomstwem.

    Nawet nie to. Chodzi o to, że obowiązkowe alkomaty będą musiały być
    atestowane, więc zarobi szwagier produkujący je (no - raczej
    przepakowujący i naklejający odpowiednie banderolki), zarobi szwagier
    atestujący, i kupa vatu wpłynie do budżetu, a rozmaite kogutki będą się
    cieszyć, że znowu im ktoś zrobił dobrze od tyłu.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 23. Data: 2014-01-31 13:19:12
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 13:03:56 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

> [...]
    >
    > atestujący, i kupa vatu wpłynie do budżetu, a rozmaite kogutki będą się
    >
    > cieszyć, że znowu im ktoś zrobił dobrze od tyłu.

    Nie będą się cieszyć kogutki bo kogutkom nie podoba się odpowiedzialność zbiorowa.
    Jeśli już miało by coś takiego być to kogutki są za opcją karania takich co zostali
    złapani za jazdę z promilami a nie mieli alkomatu w samochodzie. Tylko czy taka kara
    coś da? To by była kara pieniężna w wysokości jakiś promili w stosunku do kar jakie
    powinny być nakładane za jazdę po kielichu. Niedawno opisałem na czym powinna
    wyglądać obowiązkowość posiadania alkomatu.

  • 24. Data: 2014-01-31 13:28:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Nie dajesz odpowiedzi tylko szukasz dziury w całym. Wymyśl co zrobić z
    > chujami co: jeżdżą po pijaku, co dają po raz kolejny wyroki w
    > zawiasach, mają w zwyczaju przekraczanie prędkości itp. Krytykować
    > każdy potrafi.

    Ale o tym było już wielokrotnie.
    Tylko recepta ktora ma szanse zadziałac i być wprowadzona, bo nie prowadzi
    do jakis kosmicznych, nieakceptowalnych kosztów, nie podoba sie tym
    najbardziej zagorzałym wojownikom.

  • 25. Data: 2014-01-31 18:26:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    >Wymyśl co zrobić z chujami co: [..]
    > mają w zwyczaju przekraczanie prędkości itp.

    KAPELUSZ PLONK WARNING !!!

    Nie jesteś na grupie dla ograniczonych umysłowo, tylko dla fanów
    motoryzacji.
    A każdy normalny z nich ma gdzieś takie ograniczenia w naszym kraju.
    Więc swoje epitety skieruj raczej do siebie.

  • 26. Data: 2014-01-31 19:00:08
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Jan 2014 18:26:00 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Nie jesteś na grupie dla ograniczonych umysłowo, tylko dla fanów
    > motoryzacji.
    > A każdy normalny z nich ma gdzieś takie ograniczenia w naszym kraju.
    > Więc swoje epitety skieruj raczej do siebie.

    Ale ty sie nie nadajesz na rzecznika normalnych, wiec zbastuj.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 27. Data: 2014-01-31 19:16:54
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 18:26:00 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
> [...]
    >
    > A każdy normalny z nich ma gdzieś takie ograniczenia w naszym kraju.
    >
    > Więc swoje epitety skieruj raczej do siebie.

    Jak to nie jestem lekarzem na grupie ograniczonych umysłowo? To w takim razie co ty
    tutaj robisz. Pielęgniarz, proszę zaprowadzić pacjenta na jego salę i wyjąc klamkę.

  • 28. Data: 2014-01-31 19:47:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-31 11:56, k...@g...com wrote:

    > Zaproponuj lepsze metody. Wczoraj onanet doniósł że pijany ( prawie dwa promile)
    wjechał w Warszawie w przystanek. Kilka osób pokaleczonych.

    Obowiązkowy kondom - też nic w tym przypadku nie pomoże, ale może się do
    czegoś innego przyda. Albo zlikwidować przystanki. Przynajmniej się
    żaden najebany w przystanek nie wpierdoli;)

    Co za różnica czy się wpieprzy z alkomatem w schowku czy bez?

  • 29. Data: 2014-01-31 19:48:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-31 12:49, yabba wrote:

    > Nie dajesz odpowiedzi tylko szukasz dziury w całym. Wymyśl co zrobić z
    > chujami co: jeżdżą po pijaku, co dają po raz kolejny wyroki w zawiasach,
    > mają w zwyczaju przekraczanie prędkości itp. Krytykować każdy potrafi.

    Co nie znaczy, że kretyńskich pomysłów nie można krytykować. Jak już
    pisałem - zamiast alkomatu kondom - przynajmniej jest szansa, że się do
    czegoś przyda.

    Shrek.

  • 30. Data: 2014-01-31 23:28:10
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *yabba* napisał(-a):

    [ciach]

    Kurwa mać!! Słyszałeś kiedyś o znakach cytowania?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675