  • 11. Data: 2014-01-31 09:21:36
    Temat: Re: Adixol sie zepsul
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2014-01-31 09:13, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Czym organoleptycznie różni sie metanol od etanolu?

    Szyba ciemnieje w trakcie używania...;)

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 12. Data: 2014-01-31 10:06:47
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-31 09:13, Big Jack pisze:
    > Czym organoleptycznie różni sie metanol od etanolu?

    Po metanolu gorzej widac ;)

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 13. Data: 2014-01-31 10:39:41
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 09:20:01 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > Po metanolu strasznie suszy.
    >

    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    Ale tylko raz suszy. Idzie wytrzymać.

  • 14. Data: 2014-01-31 11:28:35
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Czym organoleptycznie różni sie metanol od etanolu?

    Metanol jest trujący.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 15. Data: 2014-01-31 11:41:10
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 11:28:35 UTC+1 użytkownik yabba napisał:

    > Metanol jest trujący.

    a takie zatrucie leczy sie etanolem, czyli po czyszczeniu szyb i nawdychaniu
    sie oparow warto profilaktycznie piwo wypic ;)

    Potem wyciągamy alkotest (stanowiący niedługo obowiązkowe wyposażenie
    samochodu) i sprawdzamy czy możemy kontynuować jazdę.
    Jednak ten nasz premier to ma perspektywiczne pomysły, że nawet rozwiązanie
    na takie niuanse juz zaproponował.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 16. Data: 2014-01-31 11:41:56
    Od: WS <L...@c...pl>

> [...]

    a takie zatrucie leczy sie etanolem, czyli po czyszczeniu szyb i nawdychaniu sie
    oparow warto profilaktycznie piwo wypic ;)

    WS

  • 17. Data: 2014-01-31 11:56:20
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 11:41:10 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
> [...]
    >
    > samochodu) i sprawdzamy czy możemy kontynuować jazdę.
    >
    > Jednak ten nasz premier to ma perspektywiczne pomysły, że nawet rozwiązanie

    Zaproponuj lepsze metody. Wczoraj onanet doniósł że pijany ( prawie dwa promile)
    wjechał w Warszawie w przystanek. Kilka osób pokaleczonych.

  • 18. Data: 2014-01-31 12:21:22
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
> [...]

    Zaproponuj lepsze metody. Wczoraj onanet doniósł że pijany ( prawie dwa
    promile) wjechał w Warszawie w przystanek. Kilka osób pokaleczonych.

    I myślisz, że jakby miał alkomat w samochodzie, to by się zastanowił i nie
    pojechał?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 19. Data: 2014-01-31 12:41:23
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 12:21:22 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
> [...]
    >
    > promile) wjechał w Warszawie w przystanek. Kilka osób pokaleczonych.
    >

    > I myślisz, że jakby miał alkomat w samochodzie, to by się zastanowił i nie

    Nie dajesz odpowiedzi tylko szukasz dziury w całym. Wymyśl co zrobić z chujami co:
    jeżdżą po pijaku, co dają po raz kolejny wyroki w zawiasach, mają w zwyczaju
    przekraczanie prędkości itp. Krytykować każdy potrafi.

  • 20. Data: 2014-01-31 12:49:02
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
> [...]

    chujami co: jeżdżą po pijaku, co dają po raz kolejny wyroki w zawiasach,
    mają w zwyczaju przekraczanie prędkości itp. Krytykować każdy potrafi.

    Na jakie pytanie odpowiedzi? Jak nie załapałeś, to Cię informuję, że
    żartowałem, że mając alkomat w samochodzie, można bezpiecznie odtruwać się
    po użyciu spryskiwaczyczy szyby.

    Pytając się o jeżdżących po pijaku, niejako sam sobie udzieliłeś odpowiedzi.
    Dlaczego dostają karę w zawieszeniu? Sędziowie boją się pijanych osiedlowych
    dresów?
    Dlaczego ubezpieczyciel nie wypina się na nich i nie żąda regresu?
    Przy okazji proszę Cię o nieużywanie wulgaryzmów, to nie miejsce ani czas na
    nie.

    Przymus stosowania alkomatów nie wyeliminuje takich kierowców. Uprzykrzy
    tylko życie 99% procentom pozostałych. To tylko przykład częstego "wylewania
    dziecka z kąpielą" w naszym kraju. Każdy polityk chce zabłysnąć, a
    najłatwiej to zrobić oszołomstwem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba