  • 31. Data: 2009-10-08 10:27:24
    Temat: Re: Abonamet a karta
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    On 5 Paź, 10:06, MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    wrote:

> [...]
    > + 180 minut na wybrany numeru
    > + 400 SMSów do sieci
    > + stawkę 27gr do wszystkich jeżeli przekroczę abonament
    > + telefon za 1zł wart "na allegro" ok. 350-400zł
    > + 1,5GB transmisji danych (za dodatkowe 30zł)
    >
    > Sprawdzałem ofertę Play - nie była atrakcyjniejsza, zwłaszcza że
    > większość numerów, na które dzwonię, jest w Orange, a używam telefonu
    > także do transmisji danych (głównie poza miastem, tam gdzie Play nie ma
    > zasięgu).
    >
    > Nawet jeżeli za rok stawka standardowa do obcych sieci zmniejszy się do
    > 20gr, to moja taryfa i tak będzie atrakcyjna.

    Marku, a liczyles co lepiej wyjdzie czy ten abo 55 w orange, czy
    plusowa rarka?

  • 32. Data: 2009-10-08 12:22:10
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Jurek Jurek pisze:

    > Marku, a liczyles co lepiej wyjdzie czy ten abo 55 w orange, czy
    > plusowa rarka?

    Cóż, liczyć nie liczyłem. Na pierwszy rzut oka widać, że _dla mnie_
    lepszy jest Orange:
    - żona z drugą umową - cyrograf (jeszcze pół roku), więc przez jakiś
    czas połączenia między nami byłyby jak z obcą siecią,
    - minuty w rarce nie są wymienne nawet na SMSy, nie wspominając o
    MMSach, SMSach Premium czy roamingu (więc dodatkowe koszty do faktury co
    miesiąc - mimo wszystko przynajmniej kilkanaście-kilkadziesiąt SMSów na
    pewno wyślę),
    - najtańsza rarka to 55zł za 120 minut, więc koszt minuty w ramach
    abonamentu to 46gr (a nie 35 jak dla mnie w Orange: za 55zł mam 157
    minut plus oczywiście minuty z prezentów - w weekendy i do wybranego
    numeru),
    - mogę kupić Pakiet iPlus 500MB za 35zł - w Orange za 30zł mam 1GB,
    - brak bonusów typu: darmowe rozmowy w weekendy czy z wybranym numerem:
    o ile się nie mylę, niczego takiego w rarce nie ma,
    - najbardziej subiektywne i najmniej znaczące, ale jednak ;) - drażnią
    mnie te wymyślne nazwy taryf plusowych (jak właśnie RARKA,
    kontaktoutrwalacz, czasoumilacz, złocimierz: to może było fajne przez
    rok, ale utrzymywanie się w stylistyce mumio jest już po prostu nudne,
    moim zdaniem formuła się wyczerpała).

    Marek

  • 33. Data: 2009-10-08 12:53:03
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Mam firmę i korzystam z rozwiązań biznesowych, więc mam abo dla firm ale
    reszta numerów które służą tylko do kontaktów jest w Simplusie.

    Jeśli tylko rozmawiasz/sms/pakiet netu to chyba nie ma lepszej opcji.
    Szkoda się umową wiązać, a jakby co to zawsze można lojalkę podpisać w
    wybranej promocji przechodząc z Simplus'a na abo tym bardziej że masz
    zapewne na myśli ofertę dla osób fizycznych.

    Co daje Simplus
    Minuta do wszystkich 0,29
    Bezpłatne połączenia/sms-y z 1 numerem w sieci 10zł/m-c
    Pakiet 600sms z wybranym numerem 6zł/m-c
    Pakiety danych
    Rodzaj pakietu 25 MB 100 MB 250 MB 500 MB
    Cena pakietu 5 zł 10 zł 20 zł 35 zł
    Konto mailowe w domenie @simplusnet.pl

    i jeszcze kilka pozycji wymienionych na
    http://simplus.pl/m.do?idx=139

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 34. Data: 2009-10-09 10:56:14
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    On 8 Paź, 14:22, MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    wrote:

> [...]
    > kontaktoutrwalacz, czasoumilacz, złocimierz: to może było fajne przez
    > rok, ale utrzymywanie się w stylistyce mumio jest już po prostu nudne,

    no wlasnie mnie w rarce tez denewuje, ze najtanszy abo to 50zl. ale to
    i tak pikus, dzis siadlem i poczytalem, a tam, ze za kazdy sms i mms
    trzeba placic dodatkowo do abonamentu.
    ja coraz powazniej mysle nad tym abo w orange, do tego avile bym sobie
    wzial

  • 35. Data: 2009-10-11 11:01:02
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > Vegas nie ma WM.
    > To ZTE X760, zwykly chinczyk jakich wiele.
    upppss! przepraszam za sianie dezinformacji!
    ToMasz