  • 1. Data: 2009-07-30 15:11:27
    Temat: Abonament Plus --> przedpłata mBank mobile
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    złożyłem wniosek o przeniesienie telefonu żony z abonamentu Plus na mBank
    mobile. Czy muszę jeszcze słać do Plusa wypowiedzenie umowy?

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 2. Data: 2009-08-01 07:02:09
    Temat: Re: Abonament Plus --> przedpłata mBank mobile
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    Tristan pisze:
    > Witam,
    >
    > złożyłem wniosek o przeniesienie telefonu żony z abonamentu Plus na mBank
    > mobile. Czy muszę jeszcze słać do Plusa wypowiedzenie umowy?

    To zalezy od operatora i omowionych z nim warunkow przeniesienie. W
    wiekszosci przypadkow zalatwia za Ciebie Twoj nowy operator na podstawie
    pelnomocnictwa.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=