  • 71. Data: 2009-07-14 10:08:36
    Temat: Re: ADSL w czasie burzy :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sempiterna" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4a5baa7f@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    > Wiadomo. Ale... jeśli, to już niech to pakują do jakichś
    > Gwiazdeczek, Zorzy, Miszy, etc... Gdzie badziewność wiele nie
    > zmieni. Już VEF miał znacznie lepszą płytkę, choć szklo to nie
    > było.

    Ale przeciez papierowy laminat jest zasadniczo dobry.
    Jakie masz konkretne zastrzezenia ?

    > Robi, tylko nie przystaje to do socjalistycznej wizji, w Korei
    > dzieci głodują, a Wy Towarzyszu chcecie telewizor kolorowy na
    > lepszych częściach,

    Nie tyle na lepszych czesciach, co wam sie w d* poprzewracalo i
    zachciewa 24" telewizora i w kolorze.
    A krajowa produkcja z trudem obsluzy 20".

    > co, mechanikom z ZURTu chleb chcecie zabrać, czyż nie? :P

    Oj .. jakbysmy lepsze czesci zrobili, to by sie uwolnilo tylu
    mechanikow, i mozna by ich do kopalni :-)

    > Mógłbyś podać typ?

    Nie przypomne juz sobie .. Junost 401 ? Maly, cz-b ..

    J.

  • 72. Data: 2009-07-14 10:10:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > W jakich rozwiazaniach? Nie pamietam takich. Poza tym to byly
    > pozniejsze
    > modele, tam chyba zawsze bylo "voice"?

    Trudno powiedziec nie widzac, ale widzialem takie bez Voice i z
    pustymi miejscami.

    J.

  • 73. Data: 2009-07-14 10:29:17
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > Ale przeciez papierowy laminat jest zasadniczo dobry.

    Właściwie wykonany - a i owszem.
    Ale jeśli pan Sasza przy maszynie tytułem oszczędności... wróć,
    racjonalizacji... zamiast np. dać do wypraski 973.29 mg utwardzacza, da
    968.173 mg (piję, ale z uśmiechem, do podawanych w instrukcjach
    informacji typu "zawiera 0.253 mg złota i 0.49 mg srebra"), zamiast
    grzać wypraskę przez 10 minut grzeje przez 8, zamiast temperatury np.
    280 stopni da 260...

    > Jakie masz konkretne zastrzezenia ?

    Do wszystkiego, co się wiąże ze skutkami powyższego, co przed chwilą
    podałem.
    Pewnie jak majster pilnował, to prasowali dobrze, ale aby szybciej
    zrobić, chrzaniło by się robotę...
    I potem płytka rozpada się prawie w rękach, sypiąc purchlami
    niezwiązanej żywicy...

    > Nie tyle na lepszych czesciach, co wam sie w d* poprzewracalo i
    > zachciewa 24" telewizora i w kolorze.

    Samemu pierwszemu odmawiacie?

    > A krajowa produkcja z trudem obsluzy 20".

    To wstrzymać połowę i już szykować telewizor dla Towarzysza Pierwszego
    Sekretarza :P

    > Oj .. jakbysmy lepsze czesci zrobili, to by sie uwolnilo tylu
    > mechanikow, i mozna by ich do kopalni :-)

    Ta... jeszcze by strajkować zaczęli, bo 6 koła na miesiąc to mało (1).

    > Nie przypomne juz sobie .. Junost 401 ? Maly, cz-b ..

    Poprzednik 402b chyba... chyba wiem, o jaki chodzi... Chciałem taki
    mieć, niewielki (wtedy niewielki...), przenośny, można w samochodzie
    odpalić i obejrzeć bajkę na dobranoc, jak się do domu dojechać nie
    zdąży... A dziś... mamy np. Myphone 8830...

  • 74. Data: 2009-07-14 17:10:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Trudno powiedziec nie widzac, ale widzialem takie bez Voice i z
    > pustymi miejscami.

    Ale to pewnie bylo to samo - voice czy nie voice bez znaczenia,
    natomiast puste miejsca to brak DSP (aka HSP).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 75. Data: 2009-07-16 05:54:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Jul 2009 12:29:17 +0200, Sempiterna wrote:
> [...]
    >informacji typu "zawiera 0.253 mg złota i 0.49 mg srebra"), zamiast
    >grzać wypraskę przez 10 minut grzeje przez 8, zamiast temperatury np.

    A plan trzeba przekroczyc :-)

    >Pewnie jak majster pilnował, to prasowali dobrze, ale aby szybciej
    >zrobić, chrzaniło by się robotę...
    >I potem płytka rozpada się prawie w rękach, sypiąc purchlami
    >niezwiązanej żywicy...

    Ale mowiac szczerze to takich nie widzialem, choc w sumie radzieckich
    wyrobow unikalem.

    Jesli na cos narzekac to ze sciezki sie odklejaja po wymianie elementu
    .. ale przeciez nie powinny sie elementy psuc :-)

    J.