    From: "Sempiterna" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    <i...@4...com> <4...@n...home.net.pl>
    <m...@i...localdomain> <4...@n...home.net.pl>
    <k...@4...com> <4...@n...home.net.pl>
    <h3hleq$dd9$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: ADSL w czasie burzy :-)
    Date: Tue, 14 Jul 2009 12:29:17 +0200

    news:h3hleq$dd9$1@news.onet.pl...

    > Ale przeciez papierowy laminat jest zasadniczo dobry.

    Właściwie wykonany - a i owszem.
    Ale jeśli pan Sasza przy maszynie tytułem oszczędności... wróć,
    racjonalizacji... zamiast np. dać do wypraski 973.29 mg utwardzacza, da
    968.173 mg (piję, ale z uśmiechem, do podawanych w instrukcjach
    informacji typu "zawiera 0.253 mg złota i 0.49 mg srebra"), zamiast
    grzać wypraskę przez 10 minut grzeje przez 8, zamiast temperatury np.
    280 stopni da 260...

    > Jakie masz konkretne zastrzezenia ?

    Do wszystkiego, co się wiąże ze skutkami powyższego, co przed chwilą
    podałem.
    Pewnie jak majster pilnował, to prasowali dobrze, ale aby szybciej
    zrobić, chrzaniło by się robotę...
    I potem płytka rozpada się prawie w rękach, sypiąc purchlami
    niezwiązanej żywicy...

    > Nie tyle na lepszych czesciach, co wam sie w d* poprzewracalo i
    > zachciewa 24" telewizora i w kolorze.

    Samemu pierwszemu odmawiacie?

    > A krajowa produkcja z trudem obsluzy 20".

    To wstrzymać połowę i już szykować telewizor dla Towarzysza Pierwszego
    Sekretarza :P

    > Oj .. jakbysmy lepsze czesci zrobili, to by sie uwolnilo tylu
    > mechanikow, i mozna by ich do kopalni :-)

    Ta... jeszcze by strajkować zaczęli, bo 6 koła na miesiąc to mało (1).

    > Nie przypomne juz sobie .. Junost 401 ? Maly, cz-b ..

    Poprzednik 402b chyba... chyba wiem, o jaki chodzi... Chciałem taki
    mieć, niewielki (wtedy niewielki...), przenośny, można w samochodzie
    odpalić i obejrzeć bajkę na dobranoc, jak się do domu dojechać nie
    zdąży... A dziś... mamy np. Myphone 8830...