  • 11. Data: 2012-07-09 13:48:04
    Temat: Re: A4 Wrocław-Gliwice
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup

    >Głównie przez Kluczyka.
    >Konin-Stryków jest za niecałe 10 zł.

    Gwoli scislosci - i A4 i Konin-Strykow minister zbudowal za publiczne
    pieniadze i doplaty z Unii, i mogl sobie stawke ustalic dowolna.

    Zas Kulczyk musial dac takie, zeby mu sie autostrada zwrocila, i jak
    budowal, to nikt mu nie obiecywal udzialu z akcyzy paliwowej.

    A ponoc Unia chciala udzial w zyskach z tych panstwowych austrad i
    tylko dlatego tak tanio, jak to jedna dobra decyzja w glosowaniu
    procentuje :-)

    J.

  • 12. Data: 2012-07-09 18:30:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Gwoli scislosci - i A4 i Konin-Strykow minister zbudowal za publiczne
    > pieniadze i doplaty z Unii, i mogl sobie stawke ustalic dowolna.

    A Kluczyk nic nie zbudował, bo dostał gotową autostradę na odcinku
    Września-Konin.
    Myślisz, że na nim kasuje mniej?

    > Zas Kulczyk musial dac takie, zeby mu sie autostrada zwrocila,

    Głównie, żeby zwróciły się przewały na niej.

  • 13. Data: 2012-07-10 01:42:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Jul 2012 18:30:37 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A Kluczyk nic nie zbudował, bo dostał gotową autostradę na odcinku
    > Września-Konin.

    Cos tam jednak zbudowal. ze 100km wlasnej autostrady, no i jakas
    "modernizacja" powyzszego odcinka - co tam zrobil - siatki i bramki, czy
    nawierzchnie od nowa ?

    > Myślisz, że na nim kasuje mniej?

    Mysle ze kasuje tyle na ile sie z ministrem umowili. A wtedy jakos
    ministrowi nie zalezalo na obywatelach. Mam tylko nadzieje ze panstwo
    zgarnia wiecej niz Kulczyk z biletow na tym odcinku, skoro autostrada juz
    tam byla.

    > Głównie, żeby zwróciły się przewały na niej.

    Sam siebie przewalal, czy niewlasciwie pilnowal i go oszukali ?

    J.

  • 14. Data: 2012-07-10 06:13:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > Cos tam jednak zbudowal. ze 100km wlasnej autostrady, no i jakas
    > "modernizacja" powyzszego odcinka - co tam zrobil - siatki i bramki, czy
    > nawierzchnie od nowa ?

    Wszystko, ale nadal to remont, a kasuje jak Chorwaci za zestaw tunel+wiadukt
    na całej długości autopisty.

    > Mysle ze kasuje tyle na ile sie z ministrem umowili.

    Czyli stawki najwyższe w Europie albo blisko.

    > Sam siebie przewalal, czy niewlasciwie pilnowal i go oszukali ?

    Już tam swoje powymyślali, jeśli było tak drogo w budowie, to znaczy że mu
    się to opłacało.