  • 1. Data: 2009-12-10 15:24:51
    Temat: Leika M10, polski test.
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Leika M10, polski test.

    Ponizej linka do fotki zrobionej tym wspanialym aparatem.

    Trzymajac go w reku, autor mial wspaniale uczucie analogowatosci cyfrowej.

    Leika pisze sie Leica czy Leika? Pozniej to wspaniale zanalizuje!

    O autorze moze...

    W naszym klubie profesjonalnych fotografikow (nie mylic z fotografami)
    szanujemy autora za jego pelnoklatkowa odwage.

    Nikt wczesniej nie odwazyl sie zrobic zdjecia ruskich pierogow!

    Autorem jest slynny na calym swiecie fotograf Alojzy Przypadek- Ciezki.

    Pelne uczucie analogowosci osiagnal juz jakis czas temu, teraz udalo mi sie
    do tego uczucia powrocic.

    Aparat kosztuje majatek ale za to ma cicho chodzaca migawke.

    Acha!

    Ma rowniez pelna klatke.

    Aparat mojej cioci chodzi totalnie bezglosnie (w trybie mute), do tego ma
    wbudowany aparat komorkowy no ale nie ma pelnej klatki.

    Pelna klatka to podstawa w naszym klubie fotografikow.

    Zdjecia Alojzego zostaly szeroko opublikowane w gazetach i magazynach tez.

    Dodam, ze widzialem je nawet w telewizji przy okazji reportazu z naszej
    galerii o nazwie "Wspaniale Fotki".

    Jestem tak wspanialy, ze wlasciwie to juz nic nie musze robic.

    Po co ja wlasciwie robie ten test?

    Tutaj obiecana linka.

    http://img193.imageshack.us/i/pierogi.jpg/

    photoRex

  • 2. Data: 2009-12-10 15:33:12
    Temat: Re: Leika M10, polski test.
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Polon pisze:

    > Pelna klatka to podstawa w naszym klubie fotografikow.

    Tak zwana pełna klatka, to przerost formy nad treścią - na siłę
    rozdmuchane APS-C :P

    ;)

    Ale zaraz będzie wojna pozycyjna za ten śmieszny tekst Polona. :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-12-10 15:33:35
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Leika M10, polski test.
    >
    > Ponizej linka do fotki zrobionej tym wspanialym aparatem.

    Pierogi niedogotowane i zbyt mała winieta.

    --
    Lol

  • 4. Data: 2009-12-10 15:46:17
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak zwana pełna klatka, to przerost formy nad treścią - na siłę
    > rozdmuchane APS-C :P

    To ja jeszcze przypomnę, że ta ogromna Pełna Klatka swój rodowód ma w
    filmie... maloobrazkowym ;)
    Nie żebym miał coś przeciw FF - tylko to zestawienie (mityczna "Pełna
    Klatka" vs nieco wstydliwy "mały obrazek") wydało mi się zabawne.

    --
    Lol

  • 5. Data: 2009-12-10 15:57:22
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Paweł W. wrote:

    > Tak zwana pełna klatka, to przerost formy nad treścią - na siłę
    > rozdmuchane APS-C :P

    To jest pełna klatka? 36x24? Jakby chodził na siłkę to by miał ze 125
    cm. A tak to jakieś chucherko.

    wer

  • 6. Data: 2009-12-10 16:05:36
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Lol pisze:
    > Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To ja jeszcze przypomnę, że ta ogromna Pełna Klatka swój rodowód ma w
    > filmie... maloobrazkowym ;)

    I to jest w tym micie FF najfajniejsze. Przecież to tylko mały obrazek.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 7. Data: 2009-12-10 16:29:53
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > To jest pełna klatka? 36x24? Jakby chodził na siłkę to by miał ze 125
    > cm. A tak to jakieś chucherko.

    Albo przynajmniej jakby zjadł te pierogi. Zamiast fotografować.

    --
    Lol

  • 8. Data: 2009-12-10 18:18:16
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "Lol" <l...@l...pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pierogi niedogotowane i zbyt mała winieta.
    >
    > --
    > Lol
    Po prostu czasem, komuś obraz w wizjerze przesłania brak klaty i wi..
    minety.
    To tak odnośnie spazmów na temat lejcy_m_9

    elm.

  • 9. Data: 2009-12-10 22:08:04
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

> [...]
    > wbudowany aparat komorkowy no ale nie ma pelnej klatki.
    >
    > Pelna klatka to podstawa w naszym klubie fotografikow.

    E tam, to tutaj ponizej to jest dopiero prawdziwa pelna klatka !

    Link:
    http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/03_02/Cats3DM2
    903_468x307.jpg

    :)))))

    Adameck

  • 10. Data: 2009-12-10 23:01:14
    Od: mt <t...@i...pl>

    Adameck pisze:

    > E tam, to tutaj ponizej to jest dopiero prawdziwa pelna klatka !

> [...]

    Nie znasz się!!
    Tu masz pełną klatkę
    http://www30.patrz.pl/u/f/37/91/23/379123.jpg
    :)