  • 21. Data: 2012-07-04 02:01:54
    Temat: Re: A jednak miałem rację... - ponadnormatywne spalanie i30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-03 22:25, 'Tom N' pisze:

    > Nie do końca, pms to "ułamek" usenetu, pedeef mógł tu nie trafić, ale
    > mieszkańcy Krakowa, rzucający pedeefami, gościli na pms ;-)

    pdf i tutaj dotarł :)

  • 22. Data: 2012-07-04 02:03:18
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Nie dziwota. Jest ktoś, kto z tobą chciałby* ?

    Naprawdę uważasz się za śmiesznego? Współczuję.

  • 23. Data: 2012-07-04 02:04:08
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-03 23:58, anacron pisze:

    > Na dystansie 207 km średnia 76km/h. Po drodze 0 (słownie zero) metrów
    > jakiekolwiek dwupasmowej drogi, że o autostradzie nawet nie wspomnę. To,
    > że ktoś nie zapieprza 140, nie znaczy, że jest kapeluszem :) Ja po
    > prostu rzadko zwalniam. :)

    rzadko zwalniasz powiadasz ... wiesz, są ludzie co na dystansie
    5 000 km w PL robią wg AM średnią 88 km/h z postojami ... ale ty
    to jesteś lachociągiem komendanta ... co robi pierdyliardy
    kilometrów na 200 litrach paliwa ...

    Jakbym wiedział gdzie mieszkasz - zrobiłbym ci loda. Poważnie.

  • 24. Data: 2012-07-04 02:04:17
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Słusznie. A jak źle działa - to komendant przyjebie mandat za złe
    > działanie.

    Zaczynam wierzyć, że masz naprawdę coś pod deklem spieprzone...

  • 25. Data: 2012-07-04 02:05:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-04 01:57, anacron pisze:

    > Ty daj mi PLONK'a i spierdalaj, bo jeszcze nigdzie nic merytorycznego
    > nie napisałeś, tylko próbujesz swoje frustracje podreperować kosztem innych.

    Nie, żebym wbijał "w szczegół", ale imho Roman chyba ci to już
    raz powiedział ... mógł powiedzieć ... Ciekawym czy się domyślisz.

    P.S.
    Nie wszystkie kobiety zdradzają z listonoszem - niektóre robią
    to z komendantem :)

  • 26. Data: 2012-07-04 02:09:25
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-03 21:36, 'Tom N' pisze:
    > Zaraz po tym jak wyjaśnisz 20 000 km i 400 l paliwa

    Przecież to jest logiczne, tankuje za swoje tylko swój samochód,
    służbowe tankowane jest na kartę paliwową firmy. Niestety Twoje
    zaślepienie nie pozwoliło Ci dostrzec takiej ewentualności..., która
    zresztą o ile pamiętam ktoś Ci na tacy podsunął.

    Teraz Twoja kolej, odnośnie "> Tylko jak się to ma do tego, że auto
    powinno według Was palić 6l/100 na trasie? Wyjaśnisz?"

  • 27. Data: 2012-07-04 02:22:26
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-04 02:03, anacron pisze:

    > Naprawdę uważasz się za śmiesznego? Współczuję.

    rodzicom współczuj

  • 28. Data: 2012-07-04 02:24:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-04 02:04, anacron pisze:

    > Zaczynam wierzyć, że masz naprawdę coś pod deklem spieprzone...

    Słusznie. Ja powiem więcej - każdy kto ciebie motyliński czyta
    (miast wjebać do KF'a) musi mieć coś spierdolone pod deklem ...
    Ale skoro mam tak tam najebane - pozwól ,że będę się napierdalał
    dalej z twoich wynurzeń.

  • 29. Data: 2012-07-04 02:34:42
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > rzadko zwalniasz powiadasz ... wiesz, są ludzie co na dystansie 5 000 km
    > w PL robią wg AM średnią 88 km/h z postojami ...

    Czyli są potencjalnie niebezpieczni, nie powiem też mi się zdarzyło na
    155 km zwykłych polskich dróg uzyskać średnia niesamowicie wysoką (ponad
    105km/h) ale to była jazda dawno poza granicami zdrowego rozsądku i w
    okolicach 3 nad ranem. O i raz z Włocławka (Dworzec PKP) do Wrocławia
    (Plac Grunwaldzki) nocą - jeszcze nie było obwodnicy Oleśnicy -
    pojechałem w 2 godziny i 43 min. Tylko czego to dowodzi? W ogóle dowodzi
    czegoś poza tym, że miałem odrobinę szczęścia i nie zginałem? Jadąc
    względnie przepisowo uzyskujesz średnią w między 55-65km/h. Uzyskanie 76
    już wymaga praktycznie nie schodzenie poniżej 100km/h prawie nigdzie, a
    uzyskaj taka nie przekraczając nawet na chwilę 110. Potrafisz? Aby
    uzyskać średnią 100km/h trzeba utrzymywać 140-160 gdzie tylko "się da".
    Tylko widzisz, ja już kilka kilometrów w życiu pokonałem i uwierz im
    więcej jeździsz, tym lżejsza się noga robi.

    Chcesz się wykazać? Proszę przejedź z Oleśnicy do Antonina - droga 25
    nigdzie (dosłownie nigdzie) nie zwalniając poniżej 120 km/h. Tam są
    takie dwa szczególnie fajne zakręty po drodze, jeden jak szykana, gdzie
    w pół sekundy musisz skręcić najpierw o 40 stopni w lewo, a potem
    natychmiast w prawo pozwalając się ześlizgnąć samochodzikowi i drugi
    jadąc do Antonina w prawo przy budynku (praktycznie 80 stopni), gdzie
    aby przejść go przy 120 musisz skręcić "na budynek", używając lewej nogi
    na hamulcu, postawić auto bokiem i pozwolić się ześlizgnąć ponad 1m aby
    wyjść z łuku na swoim pasie (nie na jezdni, na swoim pasie, bo niestety
    nie wiesz, czy nic nie będzie jechało z naprzeciwka). Gwarantuje Ci, że
    pasażerowie zawsze robią w majtki ze strachu, tylko nie wbij się tej
    Pani w dom, bo ładny. Jak pokażesz filmik z przejazdu z tej trasy to ja
    Ci pokażę swój. Uwierz drogę można pokonać w całości nie zwalniając
    nigdzie poniżej 120, cho9c takiemu mistrzowi jak Ty może się to wydawać
    niemożliwe. I można to zrobić seryjnym autem, pod warunkiem, że masz 4
    wahacze a nie belkę. Naprawdę uważasz się za mistrza kierownicy?

    Kurde ludzie zróbmy zlot obok jakiegoś toru, przyjedziemy swoimi
    seryjnymi wędzidełkami i będziecie mogli się wykazać, a ja wtedy będę
    się mógł ponabijać z tych najgłośniej o kapelusznikach krzyczących.

  • 30. Data: 2012-07-04 02:43:24
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > rodzicom współczuj

    Twoim? Już dawno zacząłem.