  • 21. Data: 2014-07-14 22:16:45
    Temat: Re: 7 osób
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On 2014-07-14 19:55, Sebastian Biały wrote:

    > Ja dorzuce Orlando. Mam i w sumie nie mam się czego czepić. Z tyłu jak
    > to z tyłu - duży nie pojedzie. Awaryjnie można przewieźć 7 dorosłych.

    Nowego już nie da się kupić. Piszą, że wycofują sprzedaż z europy.

    --
    tyran

  • 22. Data: 2014-07-14 22:18:07
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On 2014-07-11 18:40, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Jeśli te 7 osób ma być regularnie wożone (a nie raz na rok gdy Teściową
    > trzeba zabrać na wycieczkę) - to popierdółki typu zafira, verso, scenic,
    > c4GP nie wchodzą w grę. Mam C4GP i miałem grand scenica - wiem co mówię,
    > verso nawet dla 5 osób jest ciasna.
    > Tylko Van (espase, c8 itp) lub mały bus.
    >
    > TG

    Regularnie 5 osób, 7 osób 2-3razy na miesiąc.

    --
    tyran

  • 23. Data: 2014-07-15 18:11:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2014 o 12:29 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

    > Nie, w sumie to chciałem napisać, że ma zalety mechanicznej i brak wad
    > automatu. Ale starałem się być wyrozumiały :)

    Automat automatowi nierówny, ale przede wszystkim (wbrew wszystkim) trzeba
    w nim zmieniać olej. Wtedy część "wad" znika - zostają same zalety :-)

    TG

  • 24. Data: 2014-07-15 18:13:46
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2014 o 12:04 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

    > MCP nie ma jakiegoś autoprzyuczania?
    >
    > Piszę z punktu widzenia Selespeeda, ale to w sumie to samo.

    Francuzi w MCP aż tak daleko nie zaszli ze swoją "creative technolgy" -
    trzeba robić przyuczenie ręcznie.

    TG

  • 25. Data: 2014-07-15 23:30:28
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On 2014-07-11 07:49, Mateusz wrote:
    > C4 Grand Picasso - jeżdżę więc polecam,
    > co prawda skrzynia ręczna, ale nie narzekam.
    > Dzieci zadowolone więc 1,8 125 KM w zupełności
    > wystarcza - mimo, że znajdzie się wiele opinii,
    > że to muł.

    Byłem dzisiaj w salonie. Można wybrać z listy aut wyprodukowanych i są
    upusty nawet do 18tyś. Mogę mieć 1.6 VTi 120KM Seduction za 75150 brutto
    lub 1.6 THP 155KM za 87000 brutto.
    Różnica w kwocie niewielka, z dodatków to 17'koła, nawigacja,
    przyciemniane szyby, kamera cofania, nawigacja, elektrycznie składane
    lusterka, światła 3D (cokolwiek to jest).

    W podobnej kwocie jest Verso 1.8 benzyna (bez tych dodatków), jednak w
    citroenie moim zdaniem więcej miejsca.

    Zastanawiam się nad tym silnikiem (1.6 THP 155KM), czy to turbo mi nie
    padnie? Auto planuje na dłuższe lata, jeżdżę przepisowo (zapewne
    większości zawadzam na drodze, no ale trudno - takie są znaki), rocznie
    około 15tyś. W większości po mieście (Wrocław - praca, szkoła,
    przedszkole, sklep, itp).

    ps. automat sporo droższy więc odpada niestety.

    --
    tyran

  • 26. Data: 2014-07-16 06:58:47
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2014 o 23:30 tyran <t...@o...pl> pisze:

> [...]
    > przedszkole, sklep, itp).
    >
    > ps. automat sporo droższy więc odpada niestety.

    Citroen ma dziwny cennik - jak poprosisz o ofertę dostaniesz z miejsca
    15-20% rabatu :-)
    1.6 THP to proszenie się o kłopoty, do tego pali jak smok.
    Ja bym brał diesla, nawet najsłabszego - sprawdzone konstrukcje, od
    dłuższego czasu na rynku, mają dobre opinie. Nie wierz w bajki, że ja mało
    jeździsz to fap się zapcha. W nowym hdi fap może się wypalać zaraz po
    uruchomieniu auta, stojąc na wolnych obrotach. Nie trzeba "trasy", 3k rpm
    i tym podobnych "procedur".
    Mam przejechane 140kkm od nowości i zero problemów, zupełnie nic - oprócz
    wymiany oleju nie było z nim robione.

    TG

  • 27. Data: 2014-07-16 09:05:13
    Od: Tomisk <t...@w...pl>

    W dniu 2014-07-15 23:30, tyran pisze:
> [...]
    > citroenie moim zdaniem więcej miejsca.
    >
    > Zastanawiam się nad tym silnikiem (1.6 THP 155KM), czy to turbo mi nie

    Turbo pewnie nie ale poczytaj o rozrządzie w tym silniku

  • 28. Data: 2014-07-16 09:09:33
    Od: Tomisk <t...@w...pl>

    W dniu 2014-07-09 19:34, tyran pisze:
    > Witam
    >
    > 7 osobowy do 100tyś. w benzynie. Wstępnie Toyota Verso, jest jeszcze
    > C4. A coś innego? Chciałbym automat, tempomat. Ostatecznie mogę odpuścić.

    Ford S-Max 2.0 benz albo 1.6 Ecoboost ale tu juz 100 tys może nie wystarczyć

  • 29. Data: 2014-12-28 23:20:58
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-07-16 06:58, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Citroen ma dziwny cennik - jak poprosisz o ofertę dostaniesz z miejsca
    > 15-20% rabatu :-)
    > 1.6 THP to proszenie się o kłopoty, do tego pali jak smok.

    1.6THP od 2011 ma rozwiazany problem z naciagiem lancucha rozrzadu i nie
    pali jak smok, a daje radość z jazdy :)
    http://www.spritmonitor.de/en/overview/12-Citroen/96
    7-C4_Picasso.html?fueltype=2&power_s=150&powerunit=2

    Kwestia jeszcze - co rozumiesz pod pojęciem 'palić jak smok' :)
    (te auta o takich gabarytach nie bede palic 5l/100km)
    Z HDi pala dwa litry mniej niz THP
    http://www.spritmonitor.de/en/overview/12-Citroen/96
    7-C4_Picasso.html?fueltype=1&power_s=150&powerunit=2

> [...]
    > Mam przejechane 140kkm od nowości i zero problemów, zupełnie nic -
    > oprócz wymiany oleju nie było z nim robione.

    Wymiana woreczka z plynem Eloys jeszcze przed Tobą?