  • 1. Data: 2010-08-19 06:08:20
    Temat: antyvirus
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Czy są jakieś programy antyvirusowe dla telefonów z javą ?

  • 2. Data: 2010-08-19 06:18:38
    Temat: Re: antyvirus
    Od: spiderpl <s...@n...pl>

    W dniu 19-08-2010 08:08, mz pisze:
    > Witam
    > Czy s? jakie? programy antyvirusowe dla telefon?w z jav? ?

    A po co skoro nie ma wirusów dla telefonów bez systemu operacyjnego

  • 3. Data: 2010-08-19 07:20:17
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "spiderpl" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A po co skoro nie ma wirusów dla telefonów bez systemu operacyjnego

    Jesteś pewien, że nie ma ?

  • 4. Data: 2010-08-23 11:57:24
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał

    > Jesteś pewien, że nie ma ?

    A jesteś pewien, że są? Wskaż.

  • 5. Data: 2010-08-23 12:08:32
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Czytałem w sieci o wirusach napisanych pod Javą. Więc zakładam, że są. Poza
    tym nigdy ze 1200% pewnościa nie powiesz mi, że nia ma wirusów na telefon z
    javą. To tak jakbyś twierdził w 1491 r. że kontynent Amerykański nie
    istniał. On istniał ale nie zostal jeszcze odkryty.

  • 6. Data: 2010-08-23 13:43:08
    Od: spiderpl <s...@n...pl>

    W dniu 23-08-2010 14:08, mz pisze:
> [...]
    > javą. To tak jakbyś twierdził w 1491 r. że kontynent Amerykański nie
    > istniał. On istniał ale nie zostal jeszcze odkryty.

    Nawet jak zlapiesz takiego wirusa pod jave to nie uzyska on zadnego
    dostępu do telefonu bo do tego są potrzebne specjalne certyfikaty

  • 7. Data: 2010-08-24 05:10:45
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    > Nawet jak zlapiesz takiego wirusa pod jave to nie uzyska on zadnego
    > dostępu do telefonu bo do tego są potrzebne specjalne certyfikaty

    A ja i tak wolałbym mieć pewność, że nawet czegoś takiego nie złapie. Z
    waszm wypowiedzi wnioskuje, że nie słyszeliście o antyvirusie działającym w
    teleonie z javą.

  • 8. Data: 2010-08-24 05:50:45
    Od: spiderpl <s...@n...pl>

    W dniu 24-08-2010 07:10, mz pisze:
> [...]
    > waszm wypowiedzi wnioskuje, że nie słyszeliście o antyvirusie działającym w

    Nie słyszeliśmy, bo takie nie istnieją

  • 9. Data: 2010-08-24 08:24:41
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał

    > Czytałem w sieci o wirusach napisanych pod Javą.

    O duchach, czarownicach, kodach do darmowego tankowania przez telefon też
    czytałeś?
    Zejdź na ziemię.