  • 1. Data: 2010-08-20 06:32:08
    Temat: Przeniesienie Orange firmowy -> POP
    Od: Marx <M...@n...com>

    Witam
    Dzis ankieta :)
    Czy rezygnacja z abonamentu firmopwego i przeniesienie do prepaida,
    konkretniej POPa, moze byc dokonana:
    a) poprzez Orange online (z tego co widze nie ma takiej opcji, jest
    tylko podpisanie nowego abonamentu ale moze czegos nie widze)
    b) poprzez tzw opiekuna
    c) w dowolnym salonie Orange
    d) w duzym salonie Orange

    Pytanie bonusowe - jesli umowa zostala podpisana dajmy na to 3 marca -
    kiedy należy sie udac do jednego z w/w miejsc?

    Marx

  • 2. Data: 2010-08-20 10:49:13
    Temat: Re: Przeniesienie Orange firmowy -> POP
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Aug 2010 08:32:08 +0200, Marx wrote:
> [...]
    >a) poprzez Orange online (z tego co widze nie ma takiej opcji, jest
    >tylko podpisanie nowego abonamentu ale moze czegos nie widze)
    [...]

    Ja mysle ze wystarczy fax "niniejszym wypowiadam ... i prosze o
    przeniesienie numeru do systemu POP".

    Jak beda oponowac ze to sie tak nie da - odpowiedz jest krotka i
    wychowawcza - wypowiedzenie otrzymaliscie. Dalsze rozmowy bede
    prowadzil z Play :-)

    >Pytanie bonusowe - jesli umowa zostala podpisana dajmy na to 3 marca -
    >kiedy należy sie udac do jednego z w/w miejsc?

    co najmniej 30 dni przed uplywem ostatniego okresu rozliczeniowego ?

    Oczywiscie dodac w faxie "z dniem ..."

    J.

  • 3. Data: 2010-08-20 21:54:52
    Od: twitek4 <t...@g...pl>

    W dniu 2010-08-20 08:32, Marx pisze:
> [...]
    >
    > Pytanie bonusowe - jesli umowa zostala podpisana dajmy na to 3 marca -
    > kiedy należy sie udac do jednego z w/w miejsc?

    o ile wiem nie da sie tego zrobić za "normalnie". najpierw trzeba z abo
    na jedna osobę i na popa. w praktyce jedna wizyta w dowolnym salonie,
    ale musi to być osoba która podpisywała ten abonament na firmę i na nią
    bedzie ten pop zarejestrowany

    ToMasz