  • 1. Data: 2010-08-19 12:53:30
    Temat: Internet3G + VPN + RDP
    Od: a...@p...pl

    Witam,
    jako, ze nie mam wogole doswiaczenia z Internetem zwanym 3G (cokolwiek
    by to nie znaczylo), mam pytanie o taki scenariusz:

    urzneli kable i trzeba postawic lacze na czas awarii dla 1-2
    komputerow/terminali, ktore wykorzystuja uslugi terminalowe (rdp) lub
    tzw. zdalny pulpit z windows. Czy mialby to szanse zadzialac?

    Internet: edge lub wiecej
    vpn: ipsec

    kwestii sprzetowej nie rozpatrujemy tylko sprawnosc takiego polaczenia
    do Internetu i dalej do bramy VPN i serwera terminala. Nie ma to byc
    regularne polaczenie tylko scenariusz awaryjny (ograniczone ilosci
    stanowisk, uslug).

    Do tej pory nie bylo takiego przypadku, ale zdarzyl. Wystarczalo to co
    jest DSL + ISDN

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-08-19 13:00:21
    Temat: Re: Internet3G + VPN + RDP
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    a...@p...pl, and all that jazz:
    > urzneli kable i trzeba postawic lacze na czas awarii dla 1-2
    > komputerow/terminali, ktore wykorzystuja uslugi terminalowe (rdp) lub
    > tzw. zdalny pulpit z windows. Czy mialby to szanse zadzialac?

    Nie łączyłem się wprawdzie przez komórkę, tylko modem, ale :
    - przy EDGE nie mogłem się nawet zalogować do VPNa.
    - przy szybszych połączeniach działało znośnie, dało się pracować.
    Dotyczy oczywiście 1 komputera do którego podłączony jest bezpośrednio modem :)

    Sławek
    --
    ________ - Dlaczego w Wachocku ludzie wsiadaja do busu srodkowymi drzwiami?
    _/ __/ __/ - Bo inne wystaja za miasto.

  • 3. Data: 2010-08-19 13:57:00
    Od: a...@p...pl

    On 19 Aug 2010 15:00:21 +0200, Sławomir Szczyrba
    <c...@o...the.night> wrote:

> [...]
    >Dotyczy oczywiście 1 komputera do którego podłączony jest bezpośrednio modem :)

    a bez VPN - zdalny pulpit mialby szanse chodzic juz na EDGE?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-08-19 16:30:30
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 08/19/2010 03:57 PM, a...@p...pl wrote:

    > a bez VPN - zdalny pulpit mialby szanse chodzic juz na EDGE?

    klient no-machine sobie radzi.

    M.

  • 5. Data: 2010-08-19 17:37:51
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    Witam
    Wlasnie dzis padlo mi lacze, postawilem router Edimax 3G-6200N i jakos sobie
    radze, praca z filii firmy w trybie terminalowym, jedyne czego sie boje to
    oplaty bo mam karte z limitem 2GB
    Piotr

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5380
    (20100819) __________